פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על רוקח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון רמת אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
הרופא רשם לי מרשם שכלל כדורים נרקוטיים. לפי המלצת הרופא אני אמורה לכחת אותם 3פעמים ביום ובמהלך 10 ימים. הרוקח אומר לי ״ את לא חייבת לקחת אותם 3 פעמים ביום תיקחי רק לפי הצור״ ונותן לי קופסה שמכילה 24 כדורים מחייב אותי על 30 כדורים. לפי חשבון פשוט 6 כדורים שזה לעוד יומיים שלי הוא לא נותן. לאחר שהארתי לו על כך הוא התעצבן עלי וביקש ממישהו אחר שיסיים איתי את החשבון. החשש שלי שהרוקח הנ״ל רצה לקחת לעצמו את ה6 הכדורים הנרקוטיים שירדו ממלאי בית המרקחת
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול מיידי ברוקח הנ״ל שלקח לעצמו כדורים נרקוטיים על חשבון החולה פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מחלקת פניות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' ויקטורי.

בתי המרקחת סופר-פארם ממלאים תפקיד חשוב וחיוני ומשרתים מידי יום מספר רב של לקוחות במסירות תחת אחריות כבדה במיוחד. אנו דורשים מרוקחי הרשת לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד של מקצועיות ושירות, על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות האדיב, היעיל והמקצועי ביותר.

אנו מתנצלים על הרושם שנוצר.
שמחנו לשמוע כי מנהל אגף בית המרקחת, שוחח עם הלקוחה וטיפל בפנייתה באופן אישי, לשביעות רצונה.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.

תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה