פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחסור תמידי מוצרי החנות נושא התלונה:
‏שבת ‏05 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
יד אליהו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום!
כל הכבוד על התושייה בהקמת סניף ב"היכל נוקיה" קרוב לביתי, סניף קטן לעומת אחרים. אך לדאבוני הרב בסניף קיים מחסור תמידי של מוצרי המבצע ומוצרי הסניף בכלל.
נכנסתי לחנות בליווי אחותי כצרכניות קבועות במוצאי שבת והמדפים היו ריקים!!.
חיפשתי מוצר חיוני ובסיסי לתינוק: מטרנה TOGO שלב 1, עמדתי שם עם התינוקת קרוב ל - 15 דקות בלי שום נציג בסביבה. הייתי צריכה לגשת לקופה על מנת לשאול וכרגיל התשובה "אין במלאי".
בנוסף רציתי לרכוש מגיני תחתון של חברת "ALWAYS" מידה LARGE המדף היה ריק !!! ניגשתי שוב לקופה ובחיוך קיבלתי שוב את התשובה "אין במלאי" !.
נאלצתי לפנות לסניף אחר שלכם בקניון איילון ששם להפתעתי היה הכול !!זה כל הזמן חוזר על עצמו העניין הזה וזו ממש לא הפעם ראשונה.
חבל על הזמן שלי, הטרטור עם התינוקת ונסיעה לסניף אחר.
איני מעוניינת לגשת לסניף הזה ולטרוח שוב לסניף אחר.
מצפה לתשובתכם בהקדם ולטיפולכם המהיר.
תודה,
רויטל

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מחלקת פניות לקוחות שם ותפקיד:

הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' מרגאני.

בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון מבצעים כדאיים ויחודיים ללקוחותינו.
אנו מקפידים להערך מראש לכל מבצעי הרשת עם כמויות גדולות של מוצרי המבצעים, על מנת לענות על הדרישה של לקוחותינו ולאפשר למספר הרב ביותר של לקוחות להנות מהמבצעים.

אנו מתנצלים על אי הנוחות שתיארה הלקוחה.
פנייתה הובאה לתשומת ליבם של הגורמים המתאימים ברשתנו, לשם עריכת בירור והפקת לקחים.

אנו תקווה כי בביקוריה הבאים בסניף, תזכה להנות מחווית קניה כפי שנהוג ברשת סופר-פארם.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה