אושרת נבו כהן- מנהלת מחלקת פניות לקוחות |
שם ותפקיד: |
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' יירמולייב, כפי המתואר לעיל.
בתי המרקחת סופר-פארם ממלאים תפקיד חשוב וחיוני ומשרתים מידי יום מספר רב של לקוחות במסירות תחת אחריות כבדה במיוחד. אנו דורשים מרוקחי הרשת לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד של מקצועיות ושירות, על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות האדיב, היעיל והמקצועי ביותר.
מבירור שערכנו בעקבות פנייתה, נמסר כי הרוקח פעל בהתאם לשיקול דעתו ונכונות הלקוח להעדפה לסירופ טבעי, כפי שנופק בפועל.
שמחנו לשמוע כי מנהלת הסניף, הגב' שחאדה, שוחחה עם הלקוחה וטיפלה באופן אישי בפנייתה וכן, הזמינה אותה כמחווה שירותית בלבד, להחזיר את התרופה.
אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
|
תגובה: |
ראה לעיל. |
פתרון: |
|
|