פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול תמימות הלקוח לרעה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
ירושלים - תחנה מרכזית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 4/12/2013 בסביבות שעה 14:00 בני החייל (לבוש מדים) פנה לרוקח בסניף סופר-פארם בתחנה מרכזית ירושלים וביקש "משהו נגד שיעול". הרוקח מכר לו סירופ שעלותו 70 (שבעים!!!) ש"ח. הבן שלי לא מבין בתרופות ולכן הסכים לקחת את הסירופ. 70 שקלים למישהו שנמצא בשירות סדיר - זה 10% ממשכורתו החודשית! אני רואה בזה ביזיון ושוד לאור היום. אין לי שום ספק שבמקום היו חלופות זולות יותר אך הרוקח לא הציע אותם לבני.
אני דורשת לבדוק את המקרה ולהוציא חוזר בנושא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי/ הוצאות חוזר בנושא פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מחלקת פניות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' יירמולייב, כפי המתואר לעיל.

בתי המרקחת סופר-פארם ממלאים תפקיד חשוב וחיוני ומשרתים מידי יום מספר רב של לקוחות במסירות תחת אחריות כבדה במיוחד. אנו דורשים מרוקחי הרשת לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד של מקצועיות ושירות, על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות האדיב, היעיל והמקצועי ביותר.

מבירור שערכנו בעקבות פנייתה, נמסר כי הרוקח פעל בהתאם לשיקול דעתו ונכונות הלקוח להעדפה לסירופ טבעי, כפי שנופק בפועל.

שמחנו לשמוע כי מנהלת הסניף, הגב' שחאדה, שוחחה עם הלקוחה וטיפלה באופן אישי בפנייתה וכן, הזמינה אותה כמחווה שירותית בלבד, להחזיר את התרופה.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה