אושרת נבו כהן- מנהלת מחלקת פניות לקוחות |
שם ותפקיד: |
הצטערנו לקרוא את פנייתו של מר חסן, כפי המתואר לעיל.
מר חסן פנה ישירות לחברתנו בתאריך 10.12.13.
אנו דורשים מרוקחי הרשת לעמוד בסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד ומשקיעים מאמצים רבים ומתמידים בהדרכות צוות בית המרקחת, במטרה להעניק ללקוחותינו את השירות האדיב והמקצועי ביותר.
בעקבות פניית הלקוח ולמען הזהירות, רועננו בפני צוות בית המרקחת סופר-פארם כרמיאל סנטר, נהלי ניפוק תרופות ומניעת טעות, והובהרה להם חומרת הנושא וחשיבות הקדשת תשומת לב יתרה בעת ניפוק התרופות.
אנו מתנצלים על תחושות הלקוח.
מר חסן מתאר בפנייתו כי חש ברע בעקבות השימוש בתרופה, אך לצערנו, מסרב לשתף עמנו פעולה בהצגת מסמכים התומכים בטענותיו, על מנת שנוכל לשקול בכובד ראש את המקרה.
יחד עם זאת, במטרה לשפר תחושותיו ולו במעט, הצענו כרטיס מתנה בסך 800 ש"ח, למימוש ברשת, אך מר חסן סרב.
לא נותר לנו אלא להתנצל על תחושותיו בשנית.
למימוש הצעתנו, יש לפנות בטלפון 09-9725151, פקס 09-9725069.
אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים להעניק את השירות הטוב ביותר בעבור לקוחותינו.
|
תגובה: |
ראה לעיל. |
פתרון: |
|
|