פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס עובדי סופר פארם לקונה(עובדי קופה, אחראימשמרת) נושא התלונה:
קורנפלד אבי שם/כינוי:
‏יום שני ‏06 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נצרת עילית כתובת:
דוד' סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום 06/01/14 אני באתי לסניף סופר פארם אשר נימצא בנצרת עילית בדוד' סנטר ע"מ לקנות טיטולי חאגיס. חשוב לציין שיש לי תאומים בבית בגיל שנה ותשעה חודשים. ראיתי שיש מיבצע על חאגיס פרידום+ חבילת to go. על השלט היה רשום "חיתולים אריזת נשיאה 5 יח' ב-90 ש"ח". שום דבר חוץ מזה לא היה כתוב, שום תנאי לכמות חבילות שניתן לקנות או התניה אחרת כלשהי. החלתתי לקנות 15 יחידות כאלה ואני מדגיש שוב יש לי תאומים בבית. באתי לקופה לשלם וקופאית פתאום אומרת שאני לא יכול לקנות כמות כזאת כי זה כבר נחשבת כמות מסחרית. הסברתי לקופאית שעל השלט של המוצר אין שום התניות לקניה חוץ ממחיר. קופאית הזמינה אחראי משמרת והתשובה שקיבלתי ממנו היתה שחברה שומרת לעצמה זכות לשנות תנאי המבצע בכל עט. לפי מה שאני מבין מהשפט שאם חברה מחליטה לשנות תנאי המבצע היא גם כן חייבת לפרסם על כך בכתב או הודעה כל שהיא. ואחראי משמרת מבין את המשפט אחרת כניראה שבשם חברה הוא יכול לשנות תנאי המבצע בעצמו בכל רגע לכל קונה בניפרד בלי הודעה מוקדת כלשהי במיוחד כאשר קונה עומד ליד הקופה ורוצה לשלם. כיוון שפירוש משפט הנ"ל אנו מבינים אחרת הגענו למצב של צעקות ואני היתי לבד מול עובדי סופר פארם. אפילו אנשים שחיקו בתור ניסו לעזור לי ביקשו שנירשום קניה על שמם אך גם לזה עובדים לא הסכימו. אני לא מבין דבר אחד למה להקשות? למה אני צריך להסביר לכל אחד ואחד מעובדי סופר פארם בסניף הנ"ל כמה טיטולים חייבים תאומים קטנים בבית אם זה כמות מסחרית ואם לא. כל עוד אני בתור קונה נכנס לחנות ורואה מחיר יש לי זכות לקנות מה שבא לי ובכמות שבא לי כל עוד אין שום התניות ואם יש חייבים לרשום את זה בשלט ביחד עם המחיר ליד כל מוצר אני לא אמור לנחש מה חברה מתכוונת. קשה מאוד לתאר עם איזו הרגשה יצאתי מהסניף, הצלחתי לקנות כמות שרציתי בעזרת אבא שהגיע לסניף ועזר לי ל קנות את הטיטולים לילדים. היחס, הדיבור, ההתנהגות של עובדי סופר פארם, רצון לעזור ולתת שירות היו מזעזים לכן אני פונה אליכם עם בקשה למנוע מקרים דומים בעתיד, לתדרך את העובדים איך לתת יחס ראוי ללקוח ולהסביר לעובדים שהם לא יכולים לפרש את תנאי הרשת ככל העולה על רוחם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה