פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחסם ואיוולותם של הרוקחים בסניף קריון נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מדובר ברוקחים בעלי התנהגות מזלזלת ובכל פעם שבאתי לקחת תרופה נרקוטית- ריטלין. הסתכלו עלי כאילו אני נרקומנית, דיברו בזלזול ולא נתנו לי לקנות באמצעות המרשם על אף שהייה תקין. בחיים לא נתקלתי באנשי שירות כל כך לא מקצועיים, ולא נחמדים. לא מזמן נתקלתי באחת הרוקחות של הסניף במקום ציבורי ועקב הוויכוח שהייה לי איתה היא הסתובבה אלי ונעצה בי מבטים , זה בסדר ללכת לפי הכללים והנהלים אבל זה לא אמור להיות ככה שבשביל תרופה שאני צריכה ללימודים התייחסו אלי באופן משפיל , ועוקצני כמו שימוש במשפט ״ את לא מבינה שזה סמים״ שנאמר לאוזני כל ! אני פשוט מאוכזבת וחושבת שהתנהגות מהסוג הזה לא מייצגת את הסניף ואת החברה,
עלבון סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן - מנהלת מחלקת פניות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פניית הלקוחה.

בתי המרקחת סופר-פארם ממלאים תפקיד חשוב וחיוני ומשרתים מידי יום מספר רב של לקוחות במסירות תחת אחריות כבדה במיוחד. אנו דורשים מרוקחי הרשת לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד של מקצועיות ושירות, על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות האדיב, היעיל והמקצועי ביותר.

אנו מתנצלים על תחושות הלקוחה, כפי שתיארה בפנייתה.

שמחנו לשמוע כי מנהל אגף בית המרקחת, מר גאליה, שוחח עם גב' בן עזרי והתנצל באופן אישי.

מר גאליה, הדגיש בפנינו כי ידאג לחדד את נהלי איכות השירות בקרב צוות בית המרקחת.

אנו תקווה כי בביקוריה הבאים בסניף, תזכה להנות מחווית קניה מהנה, כפי שנהוג ברשת סופר-פארם.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה