פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל וחוסר מקצועיות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
סופר פארם 125 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-14\02\14,כמעט כמו בכל שישי אני נכנסת לסניף וקונה את שחסר לי {ביום שישי אני עורכת את הקניות במתחם שהכל מרוכז בו},קניתי באחד הפעמים במבצע מייקאפ 1+1 מכיון שאחד מהם שלא היה את הצבע שאני משתמשת לקחתי ובהזדמנות אמרו לי שאוכל להחליף ואת זה עשיתי ביום שישי ,איני יודעת מאיזו סיבה לא הסתדר להם בקופת הקוסמטיקה היה הפרש של שקל ומשהו אחרי רבע שעה אמרתי שאת זה אפשר לסדר אחר כך, ואז ביצעתי את הקניה שבה היו גם קופונים שנשלחים אלי מידיי חודש בחודשו נו ואז החלה הסגאה שוב כן יורד ,כמה ,למה, בסך הכל קופון עם תאריך תקף,
איבדתי את סבלנותי לנוכח חוסר המקצועיות של הקופאית בקופה 3 וכן מכך שאמרה לי "פשוט לא נעים לי איתך ,את יודעת כמה קשה אני עובדת?" ,,ושוב קראו למישהו בקיצור חצי שעה בקופה ,כאשר תור משתרך אחרי ורוטן,ומבטים ננעצים ממש לא נעים,יש לציין שהמוכרות נהדרות כמו שירלי ,עדינה ועוד כולל בבית המרקחת,אני מציינת זאת בחיוב , שבוע קודם שוב קרה אותו מקרה גם חצי שעה בקופה יש אחראי משמרת חדש שאינו יודע לעבוד מה לעשות כנראה זרקו אותו למים עמוקים ,לידעתכם אני גרה קרוב מאד לסופר פארם שימשוני ,וכן גם לקניון עזריאלי, אבל כמו שציינתי את קניותי אני מבצעת במתחם ישפארו סנטר ולכן קונה הרבה מאד בסופר פארם ישפארו, לעת עתה לאור זאת לא אקנה יותר שם ,זה לא יחס לא לכבודי לבצע קניה ולצאת נסערת וכועסת,יש לציין שהרבה זמן אני קונה כמעט רק שם בגלל חווית הקניה ויחס טוב של הבנות ,,יש לכם את שמי והינכם מוזמנים לראות את קניותי אצלכם,
ועלבון סוג הנזק :
קורסים ביחסי אנוש וידיעת התפקיד הנדרש פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן - מנהלת מחלקת פניות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' כהן.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

אין ספק כי השירות כפי שתיארה הלקוחה בפנייתה הינו חריג ואיננו עומד בסטנדרטים הגבוהים שאנו דורשים עבור לקוחותינו.

אנו מתנצלים על התחושות שתיארה.

שמחנו לשמוע, כי מנהלת מח' הקוסמטיקה, הגב' מורה, שוחחה עם הלקוחה, התנצלה באופן אישי והזמינה אותה לסניף לקבלת שרות אישי והענקת שי.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה