פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלה פומבית מצד עובדת בסופר פארם נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
גראנד קניון באר שבע כתובת:
גראנד קניון באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
היום אני ואמא שלי היינו בסופר פארם סניף גראנד קניון. באנו להחליף אודם שאמא שלי קיבלה במתנה. אמא שלי לקחה אודם אחר ובאה לקופה להחליף אמרו לה שדיילת צריכה לבדוק את האודם שהיא רוצה להחליף. הגיעה הדיילת וישר התחילה לצעוק על אמא שלי: גברת את האודם הזה את לא יכולה להחליף השתמשת בו הנה רואים שהשתמשת( האודם היה חדש לחלוטין ואמא שלי בכלל לא פתחה אותו כי יש לה אודם באותו צבע בדיוק) והתחילה לקרוא לכל מיני דיילות אחרות, הכל בצעקות רמות שכולם יבואו לבדוק אם האודם משומש או לא. וכשהתעקשנו שאנחנו רוצות להחליף היא אמרה זה גם ככה אודם ב100 שח זה בלי כסף אני לא מחליפה לך כאילו 100 שח זה לא כסף. ואמרה לאמא שלי שתלך לסניף שבו קנו לה שם את האודם. אמא שלי התעקשה שיבדקו עם מנהל הסניף אם אפשר להחליף את האודם כי זה לא הגיוני שאי אפשר להחליף. המנהל אמר שאפשר. לאמא שלי נגרם עוגת נפש היא הושפלה מול כל הקונים והעובדים כשכולם הסתכלו איך צועקים עליה כאילו היא גנבה משהו כשסהכ ביקשה להחליף מוצר לפי החוק. אנחנו בטוח שלא נחזור יותר לקנות אצלם. וחבל כי אנחנו לקוחות ותיקות שקונות הרבה אבל עובד אחד יכול להרוס את כל חווית הקניה. דרך אגב לעובדת קוראים יפה
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיחה עם העובדת ופיצוי לאמא שלי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן - מנהלת מחלקת פניות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' פאסטרנאק, כפי המתואר לעיל.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

אנו מתנצלים על הרושם שקיבלה.

מבירור שערכנו, נמסר לנו כי לעובדת לא הייתה כל כוונה לגרום ללקוחה אי נוחות.
ובמידה ונעשה כן, הביעה התנצלותה הכנה.

שמחנו לשמוע שאפשרו את החלפת המוצר שציינה.
על מנת לשפר ולו במעט את תחושות הלקוחה, שמחנו לשלוח לביתה שוברי מתנה, ממיטב מוצרי לייף.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה