פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מצד הרוקחים בסניף נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
כיכר רמב״ם, רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני קונה באופן קבוע את התרופות שלי (מרשמים מ״כללית״) בבית המרקחת בסניף של כיכר רמב״ם בר״ג כיוון שזהו הסניף הקרוב לביתי ובכל פעם אני נדהמת מהיחס המזעזע, המשפיל וחסר הסבלנות של הרוקחים במקום. לא נתקלתי ביחס כזה בשום מקום אחר. אני מתכוונת לרוקחת האחראית הגב׳ יעל פולת ובעיקר לרוקח מוחמד בדיר שנראה תמיד מעוצבן וחסר סבלנות ואין לו שום תודעת שירות. חבל שזהו המצב. הפסדתם לקוחה קבועה שקונה בסופרפארם לא רק תרופות במאות שקלים כל חודש אלא גם את כל הקוסמטיקה, האיפור, ההגיינה ומוצרי הטיפוח. אני עוברת ל״ניו פארם״.
עלבון, השפלה, חוסר כבוד סוג הנזק :
החלפת הרוקחים!!! פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן - מנהלת מחלקת פניות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' מזור.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

אין ספק כי המקרה כפי שתיארה בפנייתה הינו חריג.

שמחנו לשמוע כי מנהלת הסניף, הגב' סמרה שוחחה עם הלקוחה וטיפלה באופן אישי.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה