פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרים במבצע ללא מלאי נושא התלונה:
פלס בילי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏12 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אושיסקין רמת השרון כתובת:
אושיסקין רמת השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זה חודש שני שסופר פארם מפרסמת מבצע של סופט טאץ' מארז של זוג ב 109 ש"ח ולא דואגת למלאי ,
הגעתי לסניף באוסישקין מייד כשקיבלתי את השובר אבל זו פעם שנייה שהוצר לא במלאי ,נראה שהשיטה למשוך קונים ע"י מבצעים כשבפועל אין מלאי בתקווה שהקונה יתפתה לנות מוצרים אחרים
עוגמת נפש סוג הנזק :
מלאי למוצרים במבצע (מלאי של 2 יחידות זה מגוכך) פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן - מנהלת מחלקת פניות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' פלס.
בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון מבצעים כדאיים ויחודיים ללקוחותינו.

אנו מקפידים להערך מראש לכל מבצעי הרשת עם כמויות גדולות של מוצרי המבצעים, על מנת לענות על הדרישה של לקוחותינו ולאפשר למספר הרב ביותר של לקוחות להנות מהמבצעים.

אנו מתנצלים על אי הנוחות והטרחה שנגרמו ללקוחה.
שמחנו לאתר בעבורה את המוצר שציינה, לשביעות רצונה המלאה.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים ליצור חווית קניה מהנה , משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה