פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פתוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מודיעין ישפרו כתובת:
ספר פארם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ביום חמישי ב10.7.14 קניתי מבית מרקת של סופר פארם אקמל לתינוק, שהגעתי לבית מצאתי שאקמול נשפח לתוך השקית, שהוצאתי אותו ראיתי שהוא פתוח, התקשרתי שסופר פארם להגיד שהרוקח ישים לב על מוצרים ושאני לא צריכה לבדוק מוצרים שמוכרים בבית מרקחת - עונה לי אחראי והתחיל להגיד שאני לא מדברת יפה ועצלו אין דבר כזה שהמוצרים פתוחים, התחיל לצועק אלי שאני לא הספקתי להגיד שלקחתי אקמול מהמדב, התקשרתי לבית מרקחת לא כדי להחזיר מוצר, כדי שאני לא אצטרך לבדוק בעצי קופסאות של כדורים וכו,
אין לי ברירה ואני פונה אלכם בגלל המצב צריך להיות זהירים ובמאוחד שקונים מוצרים בבית מרקחתו לא בגלל 15 ש"ח בגלל היחס שקבלתי מאחראי רוקח וגם באותה קניה חיובו אותי על מוצר ושכחו לשים לי אותו בשקית. זה שירות שמקבלים היום
תודה
שירות, נזק כספי סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן - מנהלת מחלקת פניות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' אבילוב.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

אין ספק כי השירות כפי שתואר הינו חריג.

אנו מתנצלים על תחשותיה ועל הרושם שהתקבל.

פנייתה הובאה לתשומת ליבו של מנהל הסניף, לבדיקה ולהפקת לקחים במידת הצורך.
לצערנו, הלקוחה סירבה לקבלת שי.

אנו מקווים כי בביקוריה הבאים בסניף, תזכה להנות מחווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה