פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל של עובדת נושא התלונה:
‏שבת ‏21 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
סניף שדרות ירושלים יפו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול ברשת חנויות סופר פארם רציתי לרכוש בושם מתנה.התלבטתי המון זמן איזה לקחת ואז בחרתי אחד שהייתה עליו מדבקה מסצע 199 שח.
ניגשתי לקופה,והקופאית עושנץנ חשבון ואומרת לי שיצא 299 שח. אמרתי לה יש מדבקה שלסכום אחר ככה שזה לא הגיוני.
היא קראה לדיילת ושאלה אותה למחיר,הדיילת ענתה "זה עולה 299 שח" לקחה את המוצר הורידה מדבקה והחזירה למדף,ציינתי בפניה שהמחיר שאני אמורה לקבל זה מה שרשום והיא בתגובה באה אליי באשמה עקיפה שאני כאילו הדבקץי את מדבקה המבצע על הפריט! ושהיא אישית ראתה אתהבשמים האלה ולא היה עליהם מבצע!ביקשתי שיקראו למהנל מיד ויבדקו במצלמות.הרגשתי מאוד מושפלת מהטענה שלה.
לאחר בדיקת המצלמות המנהלת ראתה שלקחתי המוצר וניגשתי לקופה.
היא ניגשה לקופאית שביצעה את החשבון ושאלה אם ראתה את המחיר של המבצע על הפריט,היא השיבה שכן.ואז ניגשנו לקופה לחשבון ובדרך היא ניגשת לדיילת ושאלה אותה אם היא ראתה את המחיר מבצע גם. הדיילת טענה שהיא לא ראתה כלום על הפריט!!!! ושקר!!!היא עמדה מולי ופשוט שיקרה . היא נתנה לי להרגיש מאוד רע עם עצמי...

אם היא טוענת שהיאלא ראתה אז למה היא לקחה את הפריט הורידה מדבקה והחזירה למדף?!?
יצאתי מהחנות בהרגשה מאוד מגעילה ומושפלת אל מול שאר לקוחות החנות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אבקש לדבר עם הדיילת ופיצוי הגון פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה