פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הספקת חבילת לידה לפי זכאות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום שמי ****. הנני פונה כבר מממממלא פעמים לסניפכם בק"ש ( כאשר אני גרה בחצור הגלילית) מרחק נסיעה של 30 דק' מביתי, ופניתי גם למוקדי השירות שלכם מס' פעמים.

ילדתי בחודש אוקטובר ואני זכאית לחבילת לידה בעלות מוזלת 12.90 ₪. כאשר פנינו לסניפכם בק"ש נטען כי כבר לקחתי את החבילה כאשר לא לקחתי מעולם שום חבילה.!!!
פניתי למוקד,ושוב נאמר לי במוקד טלפוני להוציא ברקוד חדש, והנה שוב אני מגיעה לסניפכם בקריית שמונה, לאחר הוצאת ברקוד חדש , ונסיעה נוספת לק"ש, ושוב , נטען כי כבר לקחתי את החבילה כאשר מעולם לא לקחתי כלום.
ניסית לצור קשר שוב עם מוקד טלפוני ללא הצלחה אחרי המתנה מרובה.
אני מרגישה מאוד מטורטרת כאשר לאף עובד שם אין מענה עבורי ותמיד אותה התשובה -- " החבילה סופקה" כך נאמר לי שוב ושוב בסניפכם בק"ש.
יש לציין כי מאוקטובר כבר כמעט חלפו 3 חודשים וכל החבילה מיועדת לניו-בורן וכבר אנני יודעת כמה שימושית תהיה עבורי ואין זה הוגן שהחבילה לא מסופקת לי, ויותר מזה, שאף אחד לא בודק את טענתי שלא לקחתי שום חבילה ! מדוע המון פעמים בהגעתי לסניפכם אף אחד לא בודקק? יש הרגשה כאילו אני משקרת ? מיותר לציין את גודל אכזבתי ומבוכתי , בזבוז זמני, מהגעתי לסניפכם מס פעמים ללא מענה. בבקשה תבדקו לעומק ותספקו לי את החבילה לה אני זכאית כמו כולם. ובעיניי אף מגיע לי פיצוי על כל ההתנהלות ויותר מזה שכבר חלפו כמעט 3 חודש ואין אני כבר בניו בורן. לא לקחתי מעולם שום חבילה. ם יש צורך תבררו במצלמות שלכם מה נעשה שם בסניף. אני לא לקחתי כלום מעולם!!!
אשמח למסור פרטי ת.ז ילוד ושלי בהתקשרות עימי - לירון : . 05085822**
עוגמת נפש סוג הנזק :
התקשרות עימי. הספקת חבילת לידה ופיצוי. פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה