פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבצע ספחי הצבירה של סופר פארם. נושא התלונה:
כהן עינת שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏01 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קרית גת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני לפנות להנהלת הסופר פארם בנוגע למבצע האחרון שהשיקו - מבצע ספחי צבירה- צוברים ספחים על כל קניה מעל 50 ש"ח.
אני צברתי 30 ספחים מאחר והובטח בקטלוג שתמורתם ובתוספת של 299 ש"ח אוכל להזמין מיקרוגל דיגיטלי של LG . אז קניתי וצברתי. כשהגיע הזמן להזמין את המיקרוגל טענו הנציגים בסניף שהמבצע נגמר (יומיים לפני תאריך התוקף על הספחים) ולאחר מכן תיקנו את עצמם וטענו שאין במלאי.
אז טורטרתי מס' פעמים עד שהצלחתי לתפוס את מנהל התפעול בחור בשם שי
וזאת לאחר שהבטיחו לי כל פעם מחדש שיחזרו אלי ברגע שיגיע המיקרוגל לסניף, אף אחד לא טרח לחזור אלי או לתת לי תשובות ונאלצתי להתקשר כל פעם מחדש ולבדוק מתי יגיע המיקרוגל שהזמנתי.
לאחר חודש של שיחות טלפון חוזרות ונשנות עם מנהל התפעול שי, נאמר לי שכנראה לא יגיעו מיקרוגלים נוספים לסניף זה כי אין במלאי ושאין לו פתרון עבורי. אני לא מאמינה שגוף כזה גדול (שאני מניחה שמכבד את עצמו..) יעשה כך צחוק מהלקוחות ואני מאוד מאוכזבת מהשירות שניתן לי בנוסף על כך שההבטחות לא קויימו ואין עם מי לדבר.
גם את שירות הלקוחות של הסופר פארם לא ניתן להשיג בטלפון, מה שמגביר את תחושת המירמור והאכזבה אחרי כל כך הרבה כספים שהוצאתי שנועדו ברובם לצבירת הספחים.
עלי לציין שיכולתי לרכוש מיקרוגל באופן עצמאי בהרבה פחות כסף מהסכום שהוצאתי לצבירת הספחים.
בעלי הינו לקוח של לייף סטייל שנים וחושב, עקב האכזבה, לבטל את הכרטיס.
אנחנו מרגישים שרימו אותנו ונתנו לנו לבזבז כספים ולצבור ספחים לחינם.
השאלה שלי היא מה אני עושה עם 30 הספחים שיש לי בבית ואיך הנהלת סופר פארם יכולה לפצות אותנו על עוגמת הנפש.
לטיפולכם המסור אודה !
עינת כהן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם ל- 30 הספחים שנצברו. פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה