פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ופוגעה נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
בתאריך 08/10/2006 הגעתי לדוכן אורנג' בסניף סופר פארם קניון הנגב לצורך שדרוג מכשיר הקיים ברשותי. קיבלתי שירות ע''י בחורה נחמדה מאוד סבלנית ומקצועית בשם שגית. לאחר התלבטות קשה רכשתי מכשיר SONY-ERICSSON וקיבלתי מתנה אוזניה .BlueTooth
להפתעתי למחרת בשעות אחרה צהריים קיבלתי סיחת טלפון מאותה בחורה ( שגית ) והיא הסבירה לי בהתנצלות רבה שנפלה טעות ואני קיבלתי מתנה שלא מגיע לי , שבתי וניסיתי להסביר שאחד מהשיקולים לקניית המכשיר מסוג זה היה קיום של אוזניה BlueToothואם אני צריך להחזיר אוזניה אני מעדיף להחזיר מכשיר זה ולקבל מכשיר שכן משתתף במבצע.
בשלב זה סיחה הועברה לבחורה אחרת והיא התחילה להסביר בכעס רב ובטון גבוה לתקוף אותי אך אני לא מבין שנפלה טעות ואני חייב לתקן אותה מייד! אחרת היא תיטפל בזה בדרכים אחרות! ביקשתי שהיא תציג את עצמה ושאני מבקש לדבר עם מנהל שירות, היא ענתה שקורים לה מירי בן חמו ושהיא אחראית ואין אחראי עליה עם יש לי תלונות או בקשות לשינוי עסקה אני צריך להחזיר את אוזניה ואחרכך לגשת לאורנג' בביג?! ולסדר הכול. הסברתי שאני לא נמצא באזור ואין באפשרותי להגיע ולהחזיר את אוזניה היום ובנוסף לכך אני צריך לחשוב מה אני הולך לעסות כיוון שפרסמתי את המכשיר בקרב חבריי ואם יחזיר זה מכניס אותי למצב מביך ולא נעים! התשובה שקיבלתי – אם לא יחזיר בקרוב עוד היום היא תנתק אותי מהקו באני לא יוחל להשתמש לא באוזניה ולא בטלפון סלולרי!!! ( יש לציין שקודם לכך הבהרתי שלפי סוג עבודה שלי אני מחויב להיות זמין 24 שעות ביממה!!) ועם זה כך אני מבטל את כל העסקה! בחורה הציעה לי לקבל את מכשיר ישן שלי ולהחזיר אותי לSIM דור 2 ( שלפי ידועה לי לא ניתן ) או שמסכנה המוכרת תשלם את עלות אוזניה!! בשלב איומים אלה הדפתי להפסיק את הסיחה.
כעבור 3-5 דקות חזרה עלי המוכרת שגית ובנימוס רב ובהתנצלות הודיעה שאני לא צריך להחזיר שום דבר .

נשארתי עם הרגשה לא נעימה! נפגעתי עד עומק ליבי מהתוכן ומהטון של הסיחה עם גברת בן חמו! למעסה הותקפתי מילולית !!!
אני שב ושואל עד מתי אנו נקבל כזה שירות לקוי? והאם זו האמרה ש " לקוח תמיד צודק "?
תכננתי להחליף טלפון גם לאשתי אבל אני בספק רב אם לעסות זה ואם כלל כדאי להישאר באורנג'?
עלבון סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה