פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
""אחראית משמרת"" נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
קניון מול הים כתובת:
קניון מול הים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רציתי ליידע אתכם על חווית השירות המאוד לא נעימה שקיבלתי בסניף סופר פארם אילת, בקניון מול הים. חזרתי מחופשה אתמול, ובמהלך חופשתי, כמו הרבה מחברותי, תכננתי להיכנס לסופר פארם, על מנת לרכוש מספר מוצרים ולהנות מהמחירים המוזלים והנוחים.
בתאריך 17.10 בשעה שמונה בערב, נכנסתי לסניף הסופר פארם בקניון מול הים. הגעתי לקופה עם מספר קטן של מוצרים (6 פריטים). הקופאית שרון ב. , עשתה לי חשבון, ארזה לי את המוצרים בשקית אחת גדולה ואת המייק אפ שרכשתי שמה בשקית קטנה. יצאתי מהחנות, נעמדתי מיד לאחר היציאה עצמה, ובדקתי את החשבון. אך רק לאחר שעה וחצי כאשר הגעתי למלון, הבחנתי כי המייק אפ שהקופאית הכניסה לשקית הקטנה אינה נמצאת בתוך השקית הגדולה שנתנה לי בסיום החשבון.
מאוכזבת וכועסת, התקשרתי לסניף, לא הבנתי מדוע לא הכניסה את שקית הקטנה של המייק אפ לשקית הגדולה, הרי היא היתה כמעט ריקה, ומדוע לא עצרה אותי כאשר יצאתי מהחנות או כאשר נעמדתי מחוץ לחנות על מנת לבדוק את החשבון.
ענתה לי אחראית המשמרת מיכל, הסברתי לה את המקרה, ובנוסף, שאני אחרי יום מאד ארוך, אני מאד עייפה, איני נמצאת קרוב לסופר פארם ומעבר לכך שאני עוזבת את אילת דבר ראשון על הבוקר. מיכל, באה אלי בטענות הקופאית לא עשתה בכוונה, והחליטה שאני צועקת. הסברתי לה שאיני צועקת, בסך הכל דיברתי בצורה תקיפה מכיוון שמאד כעסתי על מה שקרה. אני בטוחה שכל אחד היה מרגיש ככה, אם היה קורה לו אותו הדבר.
היא המשיכה להתווכח איתי כאשר הסברתי ואמרתי שוב ושוב, שאני צריכה את עזרתה. במקום לעצור את הויכוחים המיותרים היא רק המשיכה והמשיכה להתווכח, חזרתי על דברי, שוב, שאני צריכה את עזרתה, הסברתי בנוסף שאיני מחפשת להתווכח איתה, אך אם היא רוצה, אין לי בעיה להמשיך את הויכוח, היא ענתה לי ואמרה שגם לה אין בעיה, ושהיא נמצאת עד מאוחר בלילה. התפלאתי מהתשובה שלה, לא הייתי מצפה מאחראית משמרת לענות בצורה כזו, ולהמשיך את הדיון המיותר הזה כל כך הרבה זמן, במקום באמת לעשות את תפקידה ולעזור, הרי לשם כך התקשרתי.
לבסוף אמרה שתוכל לשלוח את המייק אפ לביתי, מסרתי את כתובתי וסיימנו את שיחתנו.

לאחר חצי שעה, התקשרה אלי, רגועה ונינוחה יותר (במחשבה לאחור, יתכן וזאת לא היתה היא בכלל) והתנצלה על המקרה, על האי הבנה שקרתה, הסבירה שזאת היתה טעות של קופאית, שלא שמה לב בזמן ששכחה להביא את השקית הקטנה. הסבירה בנוסף שמשלוח המייק אפ אלי הביתה עלול לקחת זמן, ואם אוכל בכל מקרה להגיע חזרה לסניף, על מנת לאסוף את המייק אפ. לאחר התיעצות עם בן זוגי, הסכמנו לחזור למרות היום הארוך שהיה לנו, כמה שהיינו עייפים ותשושים, ועצם העובדה שהיינו צריכים עוד לחזור למרכז למחרת בבוקר. בנוסף חששנו שיתעוררו בעיות נוספות עם המשלוח.
לאחר ארוחת ערב מאוחרת, חזרנו לסופר פארם, ביקשנו מהקופאית לקרוא לאחראית המשמרת, מיכל. לאחר מספר דקות מיכל הגיעה. חשוב לי לציין שכל מה שרציתי, זה לקחת את המייק אפ וללכת חזרה למלון, השעה היתה מאוחרת, 12 בלילה. לא היתה לי שום כוונה לדבר שוב על המקרה. לא ציפיתי אפילו לאיזה התנצלות קטנה נוספת, רק לקחת וללכת. היינו מאד עייפים.
ברגע שהיא נתנה לי את המייק אפ וכבר עמדתי להסתובב וללכת, התחילה שוב את הויכוח שלא הייתי צריכה לצעוק וכו'... . הסברתי שלא צעקתי ושלא כדאי שאתחיל לצעוק (בשלב הזה היא ממש הכעיסה אותי) ובתור אחראית משמרת היא מדברת ממש לא יפה, היא ענתה לי חזרה ואמרה שגם אני לא מדברת יפה.
חשוב לי להדגיש שכל הויכוח הטעון הזה, היה מול לקוחות אחרים, שהיו מאד המומים.

אני רוצה להתלונן על מיכל, אחראית המשמרת, על התנהגות המאד לא מקצועית, לא היתה לה שום סיבה כל שהיא לתקוף אותי ולהתווכח איתי, עם לקוחה שבאה במיוחד לסניף הספציפי הזה של סופר פארם . היא התנהגה בחוצפה וחוסר כבוד גם אלי בתור לקוחה, גם ללקוחות הנוספים שהיו בסניף וגם לרשת עצמה. אני רואה זאת בחומרה ואני מאד מאוכזבת. נסעתי לאילת כדי ליהנות ולהירגע משגרת היום העמוסה, ובמקום זה חזרתי עם כעסים ועצבים.
אני מבקשת את התיחסותכם הרצינית לגבי התנהגותה המבישה והחוצפתית של מיכל, אחראית המשמרת. בסך הכל ביקשתי את עזרתה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
נציג תלונות הציבור שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה אל מוקד הפניות שלנו ב-6.11.06. בעקבות פנייתה ערכנו בירור בנושא תגובה:
שלחנו לה את מכתב התגובה הרצ"ב וכן שי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה