שירות לקוחות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 11 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
רח' רמז נתניה |
כתובת: |
רח' רמז נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הגענו לסניף כדי לרכוש תרופה "ובילינו" כ-3/4 שעה (מ-21:00 עד 21:45), לפנינו בתור היה רק אדם אחד והטיפול בו ערך 1/2 שעה, חסרי סבלנות המתנו בשקט, בדרך ליציאה החלטנו להוסיף עוד כמה מוצרים ואז הגענו לקופה, היתה שם גברת שעכבה את החשבון מהסיבה שחיכתה למשהו, הגברת ואנוכי פנינו לקופאית בשאלה אם היא יכולה לעצור את החשבון ולקבל אותנו, קבלנו תשובה החלטית ש-לא! המשכנו להמתין עוד כ-10 דקות ודבר לא השתפר, פניתי בטון יפה ושאלתי - "מה קורה?" קבלתי כתשובה מהקופאית נזיפה קלה - שאני אמתין ואכן כך המשכתי להמתין, פתאום הגיעה בחורה שדוברת רוסית - כשפת הקופאית, אחרי כמה מילים הסתבר שהיא עשתה לה את החשבון, אני שכבר אבדתי את סבלנותי לאחר זמן מיותר השארתי את המוצרים ויצאתי מהחנות ואז נוכחתי לדעת שאכן הגברת שהגיע אחרי בתור התקבלה והשתחררה מהחנות לפני, הדבר מאוד עצבן אותי וחזרתי על צעדי כדי להעיר את תשומת לבה של הקופאית שאין זה מן הראוי לזלזל באנשים שאינם דוברי רוסית ושעליה לתת את שירותיה בצורה הוגנת עבור כל הלקוחות, כמובן שהקופאית שחקה משחק שאינה יודעת למה אני מתכוונת ואני בקשתי שתתן יחס גם לצברים. מרוב כעס שכחתי לשאול לשמה של הקופאית, אך אני מאמינה שאם הבדקו יוכלו לדעת מי עבדה (כקופאית יחידה) בתאריך 11.10.06 בשעה 21:00 - 22:00 בלילה.
|
להביא לידיעת העובדת את הטעות שעשתה ולעדכן אותי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|