פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקופות לא תקינות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
סניף קניו הדר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי אתמול 4/12/06 לסופר פארם בקניו הדר בירושלים. רכשתי מס' דברים בשווי כ-300 ש"ח. בקופה נאמר לי כי ישנה בעיה וכרגע אי אפשר לשלם בכרטיסי אשראי. מזומן , לא היה ברשותי ולכן כתבתי צ'ק בשווי הסכום. היות והמכשור בסופר פארם "מאוד" משוכלל נאמר לי כי אני רק צריך לחתום על הצ'ק והקופה רושמת אוטומטית את הפרטים על הצ'ק. חתמתי, והפקידה בקופה, הכניסה את הצק למכונה. גם פה המכונה התקלקלה ורשמה את הפרטים בצידו השני של הצק. ביקשו ממני לרשום צק נוסף. (אני לא מדבר על בזבוז של צ'ק ועלותו) לצערי לא היו לי עוד צקים וכך ללא מזומן לא יכולתי לשלם בעד המוצרים. חבל שהקופות של הסופר פארם לא עובדות, כי זו לא פעם ראשונה שאני נתקל בקופות "דפוקות" בסניף הזה. לבסוף נאלצתי לקרוע את הצ'ק שהמכונה "כביכול" ניסתה לרשום, אשראי-כבר אמרתי לא הצליח לעבור ובסופו של דבר יצאתי מהחנות בידיים ריקות, עצבני ולאחר זמן רב שבוזבז.
טוב שישנן חנויות נוספות המוכרות את אותם המוצרים ושם תתפלאו הקופות כן עובדות. יש ברשותי כרטיס אשראי של לייף-סטייל, כרטיס של הסופר פארם. בכנות, אם אי אפשר לשלם עם הכרטיס הזה, אז למה אני צריך להיות חבר מועדון? בשביל מה אני צריך לשוב ונסות לקנות מוצרים ברשת סופר פארם? קודם שיתקנו את הליקויים הטיפשיים שלהם!
תחקור בסניף קניון הדר ופתרון תקלות עם נותן שירות ל פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
נציג תלונות הציבור שם ותפקיד:
התלונה הועברה לבירור מנהלת הסניף הגב' רוני מנדיל.
נמסר לנו כי במהלך התאריך המוזכר לעיל היתה תקלה טכנית בקופות, יחד עם זאת, תקלה זו אינה אמורה למנוע קבלת כרטיסי אשראי וכן קריאת המחאות, והמקרה המתואר חריג בהחלט. לדאבוננו, הזמן הרב שחלף מיום האירוע הנטען ועד היום הקשה על גב' מנדיל לשחזר את האירוע ולהגיב בהתאם.
תגובה:
המקרה חריג ובתקווה שלא יישנה בעתיד פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה