פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת בהנפקת כרטיס לייף סטייל נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30 בנובמבר במהלך קנייה בסופר פארם- סניף זיו בחיפה, הציעה לי הקופאית להצטרף ללייף סטייל מאחר ואני קונה הרבה. בנוסף אמרה שעכשיו זה ממש כדאי כי יש מתנה מאוד יפה וכו'...מאחר וגם כך חשבתי על זה הסכמתי.
חתמתי על טפסי הצטרפות ונאמר לי שתוך 30 יום בערך יגיע הכרטיס.
בתום ה- 30 יום (סוף דצמבר) התקשרתי לסניף לבדוק מה קורה. שלחו אותי להתקשר לבנק. בבנק לא ידעו על מה אני מדברת. התקשרתי שוב לסניף ואחרי טון מרוגז מצדי, הבחורה שהחתימה אותי עשתה את הברור בעצמה, חזרה אלי ואמרה לי שזה מתעכב בישראכרט ותוך כמה ימים כבר יגיע.
בינתיים גיליתי שאם הייתי מזמינה את הכרטיס דרך הבנק זה היה לוקח 5 ימי עבודה.
היום - 18 בינואר החלטתי לפנות לישראכרט ישירות.
הבחורה שענתה לי במחלקת הנפקות אמרה שהכרטיס עבר לאישור הבנק.
ויקח עוד כמה ימים.
שאלתי למה רק עכשיו??? אז בהתחלה היא אמרה שרק עכשיו הם קיבלו את הבקשה אחרי שאמרתי לה שאני הבנתי מסופר פארם אחרת (כאמור בסוף דצמבר נאמר לי שזה תקוע בישראכרט), היא אמרה שזה הגיע רק בינואר.
בשורה תחתונה אין לי מושג אצל מי זה תקוע ואצל מי הבעיה. זה גם לא כ"כ מעניין אותי.
מה שעקרוני שכבר כמעט 3 חודשים שיכולתי להנות מהנחות ומבצעים של מחזיקי הכרטיס ואני לא - בגלל שמישהו פשוט לא יודע לעבוד. וכאחת שקונה המון בסופר פארם - בשבילי זה בהחלט הפסד כספי. וחבל. מאוד מאוכזבת.
אני רוצה לציין שבכל קניה בסופר פארם במהלך הקופה, כשהקופאי שאל "יש לך לייף סטייל" ועניתי שאני עדיין מחכה וסיפרתי על הבעיה אף אחד לא הטריח את עצמו לבדוק. כולל קופאית אחת שאפילו רשמה אצלה לבדוק ולחזור אלי ועד היום אני מחכה... אולי זה לא תפקידם אבל למה להבטיח??? זה פשוט לא נראה טוב.
כספי סוג הנזק :
מבקשת להנפיק את הכרטיס בהקדם. ובהחלט חושבת שיש מקום לפיצוי. פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:

הצטערנו לשמוע על אי הנוחות והעיכוב שנגרמו לגב' קינר, כפי שמפורט בתלונה זו.

כרטיס הלייף סטייל הנו כרטיס אשראי לכל דבר ועניין, המונפק על ידי תשלובת ישראכרט, על פי שיקול דעתה הבלעדית. לשם הנפקת הכרטיס נדרש תחילה אישור הבנק בו מתנהל חשבון הלקוח. לתהליך בקשת האישור אחראית חברת האשראי- ישראכרט.

כך גם במקרה זה, כפי שעולה מבירור שערכנו בעקבות תלונה זו, הועברה בקשה לאישור הבנק על ידי חברת האשראי, ואולם, טרם נתקבל אישור הבנק בנושא.

אנו שבים ומתנצלים על העיכוב ואי הנוחות שנגרמו, ואולם תהליך אישור כרטיס האשראי מתעכב בשל סיבות שאינן תלויות עימנו.

יחד עם זאת, בעקבות תלונה זו, יצרנו קשר עם גב' קינר, והתנצלנו בפניה על העיכוב בנושא. כמו כן, ביצענו בנוכחותה שיחת ועידה עם מחלקת הנפקות בתשלובת ישראכרט וכן עם הבנק בו מתנהל חשבונה, על מנת לנסות ולזרז את קבלת אישורו.

אנו מכל מקום נמשיך ונעקוב באופן אישי אחר תהליך ניפוק הכרטיס ונעדכן את גב' קינר בהתאם.

כמו כן, על מנת לשפר ולו במעט את תחושותיה וכן את הרושם שנוצר, נשמח לשלוח לגב' קינר את התנצלותנו בצירוף שי.



תגובה:
ציינתי בשדה "תגובה" שלעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה