פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהבטחות של הפרסומים. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פ"ת כתובת:
סניף ירקונים -מתחם ירקונים סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הרשת מפרסמת שבקניה מעל סכום מסוים של פריטי הרשת ניתן לרכוש מצעים במחיר מוזל. תוך ימים ספורים בלבד מרגע הפרסום - רכשתי ולא היה במלאי. הבטיחו שיקבלו. בטלפונים לאחר מכן מסרו שאין יותר במלאי של הרשת וינסו למצוא משהו חלופי כדי לרצות את הקונים שזכאים.
לדעתי זו ממש רמאות בפרסום. לא יתכן שמחזיקים מלאי כה קטן שמתחסל ברגע. שירשמו להבא, כל הקודם זוכה והמלאי מצומצם ביותר.
לולא ה"מתנה" שהובטחה - לא הייתי רוכשת אצלהם אלא ברשת זולה יותר.
כספי סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:

הצטערנו לשמוע על אי הנוחות והטרחה וכן על אכזבתה של גב' יהלום, כמתואר בתלונה זו.

בסופר-פארם אנו מקפידים להיערך מראש לכל מבצעי הרשת עם כמויות גדולות של מוצרי המבצעים, על מנת לענות על הדרישה של לקוחותינו ולאפשר למספר הרב ביותר של לקוחות ליהנות מהמבצעים.
אנו מתנצלים במידה ובסניפים בהם ביקרה גב' יהלום אזל מלאי המצעים לפני תום המבצע, וכן על אי הנוחות והטרחה שנגרמו לה, כמתואר בתלונה זו.

במקביל לתלונה באתר זה, פנתה גם אלינו ישירות גב' יהלום.

במענה לפנייתה, התנצלנו בפני גב' יהלום באופן אישי, וכן שלחנו לביתה את תגובתנו והתנצלותנו הרשמית בליווי שי חלופי.

נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לספק את הדרישה למבצעים, ולמצוא פתרונות חלופיים לשביעות רצונם של לקוחותינו.
תגובה:
במענה לפנייתה, התנצלנו בפני גב' יהלום באופן אישי, וכן שלחנו לביתה את תגובתנו והתנצלותנו הרשמית בליווי שי חלופי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה