שירה שאוליאן, מנהלת פנ |
שם ותפקיד: |
הצטערנו לשמוע על אי הנוחות והטרחה וכן על אכזבתה של גב' יהלום, כמתואר בתלונה זו.
בסופר-פארם אנו מקפידים להיערך מראש לכל מבצעי הרשת עם כמויות גדולות של מוצרי המבצעים, על מנת לענות על הדרישה של לקוחותינו ולאפשר למספר הרב ביותר של לקוחות ליהנות מהמבצעים.
אנו מתנצלים במידה ובסניפים בהם ביקרה גב' יהלום אזל מלאי המצעים לפני תום המבצע, וכן על אי הנוחות והטרחה שנגרמו לה, כמתואר בתלונה זו.
במקביל לתלונה באתר זה, פנתה גם אלינו ישירות גב' יהלום.
במענה לפנייתה, התנצלנו בפני גב' יהלום באופן אישי, וכן שלחנו לביתה את תגובתנו והתנצלותנו הרשמית בליווי שי חלופי.
נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לספק את הדרישה למבצעים, ולמצוא פתרונות חלופיים לשביעות רצונם של לקוחותינו.
|
תגובה: |
במענה לפנייתה, התנצלנו בפני גב' יהלום באופן אישי, וכן שלחנו לביתה את תגובתנו והתנצלותנו הרשמית בליווי שי חלופי.
|
פתרון: |
|
|