פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מפרסמים מוצרים במבצע, ומתברר שלא ניתן לקנות אותם נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב וייצמן כתובת:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן מייל ששלחתי ביום ה' 22.3.07 למנהל סניף סופר פארם בכ"ס:

" שלום רב,

היום, 22.3.07, רציתי לקנות סופר גלוקון שבמבצע - 220+30 כדורים במחיר 229 ש"ח. המוכרת הציעה לי את אותו המוצר ללא תוספת 30 כדורים שבמבצע - זאת אומרת, 220 כדורים במחיר 229 ש"ח. כשסירבתי, הציעה לי מוצרים דומים, כמו מגה גלופלקס, שהיו יקרים יותר. כשביקשתי שוב את המוצר שבמבצע, משכה בכתפיה, אמרה: "זה מה יש", והלכה.
שאלתי: מדוע לא ניתן לקבל אצלכם את המוצרים אותם אתם מפרסמים "במבצע" - אלא רק מוצרים יקרים יותר?

אודה לכם על תשובתכם,

אלישע עמידן
כפר סבא "

על מייל זה לא קיבלתי תשובה. מאחר שאין זו הפעם הראשונה, שאיני מצליח לקנות בסניף מוצרים במבצע רציתי להביא את הדבר לידיעתכם ולטיפולכם.

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על אי הנוחות שנגרמה למר אלישע, כפי שתיאר בתלונה זו.

בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון מבצעים כדאיים ויחודיים ללקוחותינו.
אנו מקפידים להיערך מראש לכל מבצעי הרשת עם כמויות גדולות של מוצרי המבצעים, על מנת לענות על הדרישה של לקוחותינו ולאפשר למספר הרב ביותר של לקוחות להנות מהמבצעים.

אנו מתנצלים על אי הנוחות והטרחה שנגרמו למר אלישע, כפי שתיאר בפנייתו, בעקבות החוסר הזמני במוצר המבצע.

בנוסף, שירות העובדת כפי שתואר בתלונה זו, בהחלט חריג ואינו עומד בסטנדרטים אותם אנו דורשים עבור לקוחותינו.

הנושא הובא לתשומת ליבו של מנהל הסניף, לשם עריכת בירור והפקת לקחים בהתאם.

כמו כן, בעקבות תלונה זו, מנהל הסניף יצר קשר עם מר אלישע, התנצל בפניו וטיפל בתלונתו באופן אישי, ואנו מקווים כי הדבר הוסדר לשביעות רצונו המלאה.


תגובה:
שיחה וטיפול אישי בתלונה ע"י מנהל הסניף פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה