פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות בקנית בושם DIOR נושא התלונה:
אברמוביץ יעקוב שם/כינוי:
‏יום שישי ‏13 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יוספטל 92 בת-ים כתובת:
קניון בת-ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים קניתי בושם Dior- Hypnotic Poison eau de toilette natural spray- 50 ml .
בתאריך 13.4.2007 קניתי בסופר-פארם יוספטל 92 בת-ים, קבלה 1030154, בושם זהה. בתי הניחה את הבקבוקים אחת ליד השני ומתברר שהבקבוק החדש קטן יותר. בשני הבקבוקים תווית זהה, עיצוב זהה, רשום בתחתיתם 50ml , הנוזל בגובה החלק הכדורי של הבקבוק אך הם לא אותו גודל פיזי הבדל של כסנטימטר בקוטר ובגובה. הבושם משווק בשלושה גדלים 30ml , 50ml , 100ml . בקבוק 100ml גדול מהבקבוקים שברשותי. בחנות לא יודעים להסביר את ההבדל בן הבקבוקים שברשותי והאם הם מכילים 50ml . שלחתי Email ל- Dior. ב- Email חוזר Dior מבקשים שהשלח את הבקבוקים לצרפת למחלקת ביקורת שלהם.
רמאות סוג הנזק :
בדיקה.בטוח שלא רק אותי רימו. פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על אי הנוחות וכן על הרושם שקיבל מר אברמוביץ, כפי שתיאר בתלונה זו.


ברשתנו אנו מקפידים על סטנדרטים גבוהים במיוחד בעת בחירת מגוון המוצרים עבור לקוחותינו.
מגוון המוצרים, לרבות מוצרי הקוסמטיקה, נרכשים באופן מסודר ממיטב החברות המובילות בשוק. כמו כן, אנו מקפידים על תנאי אחסון נאותים בתחומי החנויות, ועושים כל מאמץ על מנת שהמוצרים יגיעו ללקוחותינו במצב תקין.

במידה וחל שינוי כלשהו באריזה, בגודל או בעיצוב המוצר, כפי שתיאר מר אברמוביץ, הדבר נעשה במעמד הייצור.
כפי שתיארת מר אברמוביץ בתלונתו, ניתן יהיה לבדוק את טענותיו, במידה ויעביר את המוצר לידי ספקית המוצר.

במידה ומר אברמוביץ יהיה מעוניין בכך, בביקורו הבא בסניף סופר-פארם בת-ים, נשמח לזכותו בגין החזרת המוצר, עם הצגת חשבונית הרכישה שבידיו.

אנו מצידנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לספק חווית שירות מהנה והוגנת ללקוחותינו.

תגובה:
ראה המצוין לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה