פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילול בלקוחות ,עלבון ועוגמת נפש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/060/07 נכנסתי לסופר פארם קניון אילון במהלך הקניה בדרך לקופות היה פורזודר שלם מלוכלך ומטונף דבר שפגע בחויות הקניה פניתי אל אחראית המשמרת ואמרת לה שישלחו מישהו מהמנקיון שתעביר סמרוטוט כי זה לא מכובד ומאוד דוחה - היא אמרה בסדר , לאחר מכן פניתי גם לסגנית המנהל - ןהיא אמרה לי שהיה ילד שנכנס כם גלידה ונשפף על הרצפה ואנשים דרכו על זה וכתוצאה מכך נוצר הלכלכוך ושהיא מצטערת
ושינקו זאת מיד - יש לציין שמנהל הסניף לא היה נוכח
האירוע היה בשעה 7 בערב
בשעה 10 וחצי שבתי על הסופר פארם על מנת לרכוש דבר נוסף ששכחתי
ומה רואות עיניי ............
שהזוהמה כי אין לי דרך אחרת לכנות זאת באמת לכלכוך דוחה נותרה
לא ניקו
בתור לקוחה טובה של הסופר פארם נפגעתי באופן אישי
אני לא מבינה כיצד עובדות הסניף העובדות שם אף אחת לא תיזום לא תנקה מזה צריך להיות פשוט בושה וחרפה
ואם מנהל הסניף לא נמצא הם צריכים לנהל זאת לרעה
אם אני פונה לאחראים אני מצפה שיפעלו בנושא ולא יתנו לי תשובות לקוניות
ולא יעשו דבר
דבר נוסף באחת הפעמים שהייתי ההנציגה של ד'ר פישר צעקה על אחת העובדות בקולי קולות כי פלשה למדף שלה וכינתה בכנוי גנאי - היא פשוט הלבינה את פניה ברבים אני התביישתי בשביל אותה עובדת איזה מין עןבדים אתם מעסיקים חברה כשלכם צריך להיות הדגל שלה שירות ואיכות
לי זה הרס את חווית הקניה ואני הולכת להדיר את רגליי משם
פשוט ביזיון לסניף לעובדים ולרשת כולה
עלבון סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא על המקרה המתואר וכן על אי הנוחות שנגרמה לגב' גונן, כמתואר בתלונתה.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא הניקיון בסניפי הרשת.

אין ספק כי המקרה המתואר הנו חריג בהחלט ואיננו עומד בסטנדרטים הגבוהים שאנו דורשים עבור לקוחותינו.

תלונה זו הובאה לתשומת ליבם של הגורמים המתאימים בחברתנו, לשם עריכת בירור והפקת לקחים בהתאם.

בעקבות תלונה זו, מנהל סניף סופר-פארם קניון איילון שוחח עם גב' גונן, התנצל בפניה, והזמינה לסניף על מנת לשוחח בנושא ולטפל בתלונתה באופן אישי.

אנו מצידנו, נמשיך לעשות את מרב המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו חווית קניה בטוחה, מהנה ואיכותית בסניפי הרשת.
תגובה:
שיחה וטיפול אישי בתלונה ע"י מנהל הסניף פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה