פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי של דיילות היופי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוננו להפנות את תשומת לבכם, עפ"י ראות עיננו, על התפיסה הלקויה במתן שרות על ידי דיילות ברשת סופר פארם בכלל ובסניף של קניון הזהב בפרט.
כאשר מגיעים לסניף סופר פארם במטרה להתרשם ממגוון מוצרי הקוסמטיקה של חברות שונות, נתקלים בדיילות רבות, אשר מציעות את שרותן ומנסות לקדם את מוצרי הקוסמטיקה של החברות המיוצגות על ידן בצורה מוגזמת ואגרסיבית. בנוסף היינו עדות לא פעם לויכוחים רבים בין הדיילות על מתן שרות ללקוח בנוכחותו. התחושה המתקבלת היא של זאבים השוחרים לטרף, דבר הגורם לרתיעה רבה של הלקוחות.
היחס של הדיילות ללקוח מותנה ברכישת המוצר - במידה והלקוח רוכש את המוצר המוצע על ידי הדיילת, היחס הוא אדיב ונעים, אך אבוי לאותה לקוחה ש"העזה" להתחרט על הרכישה לאחר שיחה עם הדיילת - התגובה תהיה לא נעימה בעליל. המטרה של כל לקוח – בראש ובראשונה להנות מהקניה ע"י בחירת מוצר המתאים ביותר עבורו,אך זה לא מתאפשר בגלל הלחץ המופעל על ידי הדיילות.

ברצוננו להדגיש כי תפקיד הדיילות הינו חיוני לקבלת מידע אודות מוצר, אך בגבול הטעם הטוב.

אנו בטוחות שרשת סופר פארם הינה מובילה בתחומה ומעוניינת לספק את חווית הקניה ללקוחותיה
ורואה חשיבות רבה בשיפור השרות בסניפיה.

נשמח לקבל את התיחסותכם ולראות שיפור המצב בהקדם האפשרי.



בכבוד רב,

לויט אנה
סמרה לינה
לוי מיטל
גני אושרת
סמוילנקו יוליה
רוטמן אילנה
ג'ליזניאק סבטלנה
חכמון ויויאן
חכים סוזי
נליה קפוסטין
אי נוחות והטרדה סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא תלונה זו.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת, והצטערנו לשמוע על המקרים שתיארו הלקוחות, וכן על הרושם שקיבלו באשר להתנהלות דיילות הקוסמטיקה בסניפי הרשת.

יצוין כי אנו משקיעים מאמצים רבים ברענון הנהלים ובהדרכות שוטפות בנושא איכות השירות ומקצועיות העובדים, ואנו מתנצלים במידה ונגרמה ללקוחות שפנו אי נעימות כלשהי.

פניה זו הובאה לתשומת ליבם של גורמים בכירים ברשתנו, לשם בירור הסוגיה והפקת לקחים במידת הצורך, ואנו מודים לפונות שהפנו את תשומת ליבנו לנושא.

אנו נמשיך לעקוב אחר הנושא, ולעשות כל מאמץ על מנת להמשיך ולשפר את חווית השירות ברשת.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה