פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזענות מצד הקופאית נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אפרידר -אשקלון כתובת:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי נכנסתי לסניף סופר פארם באפרידר- אשקלון.
בזמן ההמתנה בתור לקופה נוכחתי למצב שחשבתי שבמצבנו כבר לא קיים.
בתור לפני לקופה עמדו שני אנשים, הזוג הראשון שהמתין היו שחומי עור שאינם דוברים עברית (שפת הדיבור שלהם הייתה אנגלית), הקופאית העבירה את המוצרים שלהם הגברת רצתה לשלם בכרטיס אשראי והקופאית ביקשה ממנה תעודה מזהה. הגברת ,שכנראה לקוחה קבועה, אמרה שזו פעם ראשונה שמבקשים ממנה תעודה מזהה. הקופאית הסבירה לה שאילו הם נוהלי החברה. הגברת התעצבנה וטענה שרק בגלל שהיא שחומת עור היא מבקשת ממנה תעודה מזהה.
עד כאן הסיפור רגיל- ומבחינתי הקופאית צדקה שפעלה לפי נוהלי החברה אך כנראה שאילו לא היו מניעה של הקופאית!!!!
הזוג שילם ויצא מהחנות.
בחור שהיה לפני הזוג ושמע את כל השיחה בין הקופאית לזוג שאל את הקופאית אם באמת צריך תעודה מזהה כי הוא לא הביא אותה עימו.
תשובה הקופאית: "לא נורא תראה לי בפעם הבאה".
ואכן הוא שילם באמצעות כרטיס האשראי ללא הצגת תעודה מזהה.
באותו רגע הבנתי שהקופאית ביקשה מהזוג תעודה מזהה אך ורק בגלל צבע עורם.
עלבון סוג הנזק :
גם אם יש נוהל של הצגת תעודה מזהה מאדם שנראה חשוד, באותו מצב רצוי לבקש מכולם- על מנת שמצב כזה לא יראה באמת כגזענות!!! פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
דווקא מאחר שאנו דוגלים בשוויון ומעסיקים עובדים רבים ממגזרים שונים בכל סניפי הרשת, הופתענו לקרוא את התלונה שלעיל.

אנו בטוחים כי מדובר באי הבנה תמימה ובצירוף מקרים מצער, ואנו מצרים על הרושם שהתקבל במקרה המתואר.

אנו רואים בתלונה זו הזדמנות לשוב ולרענן את נהלי התשלום והרגישות הכרוכה במקרה מעין זה בקרב עובדי הרשת, וזאת על מנת למנוע כל חשש למקרה כגון זה שתואר.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה