פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בית המרקחת נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי האחרון הגעתי לסניף גבעתיים לבית המרקחת המטרה לקנות כדורים לבחילות הריון , אני אישה בהריון בחודש השביעי , מאוד קשה לי לעמוד הרבה זמן על הרגליים! נאלצתי להמתין בטור למעלה מ40 דקות , לא ייתכן שאני נאלצת לחכות להתייעץ עם רוקח במטרה לקנות תרופה ו80 אחוז שהאנשים לפני בכללל באו לבית המרקחת לעשות שם קניות, אישה לפני התחילה להתווכח עם הרוקח על איזושהיא מתנה ומבצע שהיא צריכה לקבל משהו כמו 10 דקות...........
למה רשת סופר פארם לא שולחת את הלקוחות לעשות קניות בקופה ,אני צריכה להמתין לתרופה 40 דקות ??? בית המרקחת נועד למכירת תרופות , לא להגדיל את מכירות הסופרפארם ,אני מרגישה עוגמת נפש עלכך שנאלצתי להמתין לתרופה כלכך הרבה זמן , את סופרפארם לא מעניין האנשים החולים, מעניין אותם שבית המרקחת יהייה עוד קופה שעושה כסף ,כי כנראה התרופות זה לא מספיק כסף בשביל סופרפארם!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
בבית המרקחת יהייה ניתן לשלם על תרופות בלבד ! פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את המקרה המתואר.

בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים ומתמידים על מנת לשפר את השרות ולקצר את משך ההמתנה בתור בבית המרקחת. בשל כך נהוגות שיטות ניהול תור שונות ברוב בתי המרקחת ברשתנו, כגון פקס אל-תור, עמדת תרופות ללא מרשם וכיוצ"ב.

עם זאת, מאחר ולקוחות רבים רוכשים מוצרים מהמגוון הכללי בנוסף לרכישת תרופות, ועל מנת שלא להפנות את הלקוחות לקופה נוספת לאחר התשלום על התרופה בבית המרקחת, לאחר ניפוק התרופה על ידי הרוקח, החשבון נערך על ידי עובד נוסף שאינו רוקח.

אנו מתנצלים במידה ובמקרה זה חל עיכוב בתור וכן במידה והתקבל רושם שונה מהאמור לעיל.

לדאבוננו, המקרה המתואר אינו מוכר לרוקחי הסניף, אך בטוחני כי היה מתגלית התחשבות במצבה של גב' קויפמן לו היתה מסבה את תשומת לב הרוקחים.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה