פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טסטרים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 1.09.07 הגענו עם משפחתי לסופר-פארם בטבריה לקנות את המוצרים שבמבצע לרגל החג.
ניגשתי למחלקת בסמים היה מבחר מאוד גדול , הרבה בשמים חדשים ומבצעם נהדרים , אך רוב הבשמים לא היו טסטרים.
ניגשתי לאחראית משמרת- אורית (מכיוון שלא היו נציגם במחלקה והסתובבי כ-חצי שעה) שתעזור לי למצוא טסטרים.
אורית הייתה מאוד נחמדה, מיד פנתה לטלפון וביקשה מאירנה לגשת למחלקה. וכאשר הגיעה גב' אירנה והסברתי לה מה הבעיה היא מיד הפנתה אותי לסטנד בו יש את כל הטסטרים שאני צריכה. ניגשתי לסטנד, אולי באמת לא שמתי לב , אך לצערי שם היו בשמים אחרים רק באותם מבצעים. ניגשתי שוב לאירנה ובאדיבות הסברתי שזה לא הטסטרים שאני צריכה, אירנה עשתה את עצמה לא שומעת ונעלמה מהמחלקה. חיקיתי שוב , אך היא לא חזרה. שוב ניגשתי ל-אורית וביקשתי שתיקרה למישהו שיעזור לי למצוא טסטרים..........
בסופו של דבר, גם אירנה וגם אורית הסבירו לי שאין טסטרים!!! אי אפשר לפתוח בשמים כדי להריח ואיזה תירוצים רק לא שמעתי , אחד מהם :
- מה את לא יודעת - אנשים גונבים!
נכון אנשים גונבים – אבל למה זה צריך לעניין אותי ?
הסברתי לשתיהן שברצוני לקנות בשמים, והגיתי מקצרין במיוחד. אך קיבלתי התשובה :
- בבקשה תקני יש הרבה מבצעים.
ניסיתי להסביר שאני לא יכולה לקנות בשמים שאני לא מכירה בלי שאני אריח אותם , תשובתם הייתה :
- אז אל תיקני.
אני לקוחה בסופר-פארם מעל 15 שנה , וזה לא פעם ראשונה שאני נתקלת בבעיה כזו.
מה בסה"כ ביקשתי ?! טסטר!!!
בזבזתי גם את הזמן וגם את יום החופשי שלי, יצאתי בלי מצב רוח בכלל – למה בכלל הגעתי לכאן? חסר חנויות אחרים?
בפעם הבאה , אני אחשוב פעמיים האם לגשת לסניף כדי לקנות משהוא.

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת, והצטערנו לשמוע על המקרה שתיארה גב' גוטמן בתלונה זו.

מבירור שערכנו בעקבות תלונה זו, עולה כי בסניף שצוין, כבכל סניפי הרשת, לכל הבשמים המשווקים ברשתנו קיימים טסטרים, לשימוש והתנסות לקוחותינו.

גם לבושם אותו ביקשה לרכוש גב' גוטמן קיים טסטר, עם זאת לדאבוננו, הוא לא היה אותה עת במקומו, ולא עלה בידי עובדות הסניף לאתרו בעת ביקורה של גב' גוטמן בסניף.

אנו שבים ומתנצלים במידה ונמסר לגב' גוטמן הסבר שונה מהאמור לעיל, וכן על הרושם שהתקבל.

בעקבות תלונה זו, מנהלת הסניף יצרה קשר עם גב' גוטמן, התנצלה בפניה באופן אישי, ואנו מקווים כי הנושא הוסדר לשביעות רצונה המלאה.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה