פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה\ חוסר אמת בפרסום נושא התלונה:
בן ציון טל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏02 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב הרצל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה " אינטנסיבית " של הרשת. אמש בחנות הרשת ברח' הרצל ברחובות, היה על המדף שלט- 50% הנחה של מגוון מוצרי לייף ספא { בלי אותיות קטנות או סייגים כלשהם}. הוספתי נר של המותג הנ'ל לעגלה, וכשהגעתי לקופה הקופאית אמרה שהנרות לא במבצע של 50 % הנחה }, מנהלת המשמרת נקראה לקופה, הלכה לקרוא את השלט ואכן ראתה כי על השלט לא מצויינים סייגים, אבל אמרה ש " בדרך כלל אין הנחה על הנרות " ., ו " כנראה יש טעות בשלט"
"בדרך כלל "זה נפלא, אבל על השלט כתוב על מגוון המוצרים ללא סייג כלשהוא.
אחראית המשמרת הלכה לברר עם המנהל שחזר באותה תשובה- אין הנחה
1. רכשתי את הנר הספציפי הזה במבצעי עבר של 50 % הנחה מספר פעמים ובאף פעם לא הייתה בעיה כזו, תמיד הוא נרכש בהנחה- וקניתי אותו לפחות שש פעמים בעבר באותו מבצע
2. גם אם היו אמורים להוסיף סייגים לשלט ולא עשו כך- שיעמדו מאחורי הפרסום ויתנו ללקוח לקנות ע'פי מה שפרסמו.
לא היה לי כוח להתווכח, היה מאחוריי תור ארוך, ביטלתי את הקנייה והלכתי נרגזת . כאמור, אני קונה שנים ברשת , התאכזבתי מאוד, שוקלת לבטל את כרטיס הלייף סטייל שלי, מרגישה מרומה ושהרשת עושה מה שנוח לה- אם כתוב משהו בשלט- תעמדו מאחוריי זה, גם אם טעיתם, תקנו א'חכ, תנו ללקוח הרגשה שלא דופקים אותו
להחלטת שירות הלקוחות פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על אי הנוחות שנגרמה לגב' פסקרו וכן על המקרה שתואר בתלונה שלעיל.

בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון מבצעים כדאיים וייחודיים ללקוחותינו ומקפידים לפרט את תנאי המבצעים בכל פרסומי הרשת, על מנת למנוע אי הבנות ככל שניתן.
אנו מתנצלים במידה ונפלה אי בהירות כלשהי באשר לתנאי המבצע.

עם זאת, יודגש כי אנו מנחים את עובדי הרשת להפעיל שיקול דעת ולגלות גמישות במקרים בהם יש חשש לאי בהירות כלשהי, ואנו מתנצלים במידה ולא נהגו כך בעת ביקורה של גב' פסקרו בסניף.

בעקבות תלונה זו, מנהל הסניף מר בלולו ירענן את הנהלים בנושא בקרב צוות עובדי הסניף, ואנו מודים לגב' פסקרו על שהסבה את תשומת ליבנו לנושא.

כמו כן, מר בלולו יצר קשר עם גב' פסקו, התנצל בפניה באופן אישי על המקרה, והזמינה לסניף להנות מתנאי המבצע בהתאם לשילוט המדף.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה