פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מר סבג - ס' מנהל - שירות מזלזל ומתנשא נושא התלונה:
שמיאן ריקי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏09 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית ביאליק כתובת:
הקריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחת לייף סטייל עוד מימיה הראשונים ותמיד קיבלתי שירות סופר מעולה בכל סניף סופר פארם שבו קניתי. תמיד העובדים הם עם הפנים ללקוח. לכן, מצאתי לנכון להתלונן על מר סבג - סגן מנהל - כמו שהוא מגדיר עצמו בסניף קיריון בקרית ביאליק. להלן פרטי המקרה: ביום א' 7/10/07 רכשתי בסניף זה במסגרת מבצע 2 יחידות סימילאק. בפרסום לא מופיעה הגבלת יחידות. והקופאי אמר לי שזה מוגבל ל - 6 יחידות. ביום ג' הגעתי לסניף קריון ועמדתי בקופה עם 6 יח' סימילאק. עומד מר סבג ליד הקופאית ואומר לה שמותר רק 3 יח'. הקופאית אמרה לו שאפשר 6 יח' והוא אמר שהוא לא מאשר. אמרתי לו שהייתי ביום א' ואמרו לי שמותר עד 6 יח'. הנ"ל התחיל להעליב ולהתנשא: אני המנהל ואני קובע. אתם לא רוצים - אל תקנו, ואיים אם נצא וניכנס שוב, הוא יעמוד בקופה ולא יתן לי לקנות או לקחת את המוצר... ציינו בפניו שלא מופיע במודעה שום הגבלה. ביקשנו את המנהל והוא אמר שהוא המנהל עכשיו כי אף אחד מהמנהלים לא נמצא ויש לנו בעיה. זה לא שירות לקוחות כמו שאני מכירה בסופרפארם !!!!! מעולם לא נתקלתי ביחס שכזה ותמיד באים לקראת הלקוח. מסתבר שהתנהגותו לא היתה מופנית רק אלינו, בעודנו עומדים שם בקופה, הגיעה אישה מבוגרת שרצתה להחליף מוצר פגום והנ"ל התייחס אליה בזלזול ובחוסר כבוד, העליב אותה וגם שם התפתח ריב צעקות ... כנראה שמר סבג אינו מתאים לרשתכם. מקוה שתשימו סוף לנ"ל או תעבירו אותו לפחות קורס לשירות לקוחות.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על אי הנוחות שנגרמה לגב' שמיאן, כמתואר בתלונה שלעיל.

בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון מבצעים כדאיים ויחודיים ללקוחותינו ומקפידים לציין בכל פרסומי הרשת, לרבות שילוט המדף, את תנאי המבצע, וזאת על מנת למנוע אי הבנות ככל שניתן.

על גבי שילוט המדף של המבצע המתואר, צוינה הערה בדבר הגבלת כמות לשלוש יחידות.
עם זאת, יצוין כי עובדי הסניף מונחים להפעיל שיקול דעת ולהתגמש בנושא, עד כמה שניתן, במקרים מיוחדים.

אנו מתנצלים במידה ונפלה אי הבנה כלשהי ובמידה והדברים לא נמסרו לגב' שמיאן בבהירות ובאדיבות בעת ביקורה בסניף, ואנו כמובן נדאג לרענן את נהלי איכות השירות בקרב צוות העובדים.

בעקבות תלונה זו נשמח לשלוח לביתה של גב' שמיאן את תגובתנו והתנצלותנו האישית בצירוף שי.





תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה