שירה שאוליאן, מנהלת פנ |
שם ותפקיד: |
הצטערנו לשמוע על אי הנוחות והטרחה שנגרמו לגב' טאובר, וכן על הרושם שהתקבל, כמתואר בתלונה שלעיל.
בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון מבצעים כדאיים וייחודיים ללקוחותינו, וכחלק מתפיסת ההוגנות ברשתנו, אנו מקפידים לפרט את כל תנאי המבצעים בפרסומי הרשת, על מנת למנוע אי הבנות ככל שניתן.
בעקבות תלונה זו, נמסר לנו על ידי אתר YNET, כי מודעת הפרסום הועלתה באתר YNET למשך מספר שעות, יום לפני מועד המבצע, וזאת בשל טעות אנוש. עם זאת, נמסר לנו כי מודעת הפרסום הוסרה מיד עם התגלה הטעות.
אנו בטוחים כי מדובר במקרה חריג בהחלט, ואנו כמובן נפעל ככל יכולתנו על מנת למנוע הישנות מקרה מעין זה בעתיד.
אנו שבים ומתנצלים על אי הנוחות והטרחה שנגרמו לגב' טאובר, כפי שתיארה בתלונתה.
בעקבות תלונה זו, נשמח ליצור קשר עם גב' טאובר, להתנצל בפניה באופן אישי ולטפל בתלונתה לשביעות רצונה המלאה.
|
תגובה: |
ראה לעיל |
פתרון: |
|
|