פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום מטעה של מבצע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
היום, ה-24/20/2007 במהלך כל היום הופיעו באינטרנט פרסומות בולטות לגבי מבצע בסופר פארם למוצרי תינוקות במחירים זולים ומשתלמים מאוד. בשמחה רבה נסעתי במיוחד לסניף סופר פארם על מנת לרכוש את המוצרים שהופיעו בפרסום - חבילות מטרנה וטיטולים מסוג האגיס. לתדהמתי כשהגעתי לחנות לא היה כל זכר למבצע. ניגשתי לאחד הקופאים על מנת לברר את פשר התעלומה והוא הסביר לי שהמבצע מתחיל רק מחר. כמובן שכעסתי והתאכזבתי מאוד ושאלתי אותו מדוע הם מפרסמים את המבצע היום אם בפועל הוא מתחיל רק מחר. כמובן שלא הייתה לו תשובה לשאלה זו. יוצא מכל זאת שבזבזתי זמן יקר, וכסף על נסיעה במיוחד לסופר פארם (אני מתגוררת ביישוב שאין בו חנויות מסוג זה) בהסתמך על פרסום מטעם החברה שהתברר כמטעה ביותר. מדוע במסגרת הפרסום שהיה ברור, מאיר עיניים ובולט במיוחד לא נכתב במקום בולט שהמבצע מתחיל רק מחר????? מדוע להתחיל מסע פרסום שכזה היום אם המבצע עדיין לא רלוונטי? האם אין בזה משום הטעיית הציבור שיסבור לתומו ובאופן טבעי שאם מתפרסם מבצע כנראה שהוא גם באמת מתרחש?????? לא רק שהפסדתי זמן יקר וכסף אלא גם שנותרתי ללא המוצרים המבוקשים....
פיצוי הולם לזמן ולכסף שבוזבזו לריק פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על אי הנוחות והטרחה שנגרמו לגב' טאובר, וכן על הרושם שהתקבל, כמתואר בתלונה שלעיל.

בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון מבצעים כדאיים וייחודיים ללקוחותינו, וכחלק מתפיסת ההוגנות ברשתנו, אנו מקפידים לפרט את כל תנאי המבצעים בפרסומי הרשת, על מנת למנוע אי הבנות ככל שניתן.

בעקבות תלונה זו, נמסר לנו על ידי אתר YNET, כי מודעת הפרסום הועלתה באתר YNET למשך מספר שעות, יום לפני מועד המבצע, וזאת בשל טעות אנוש. עם זאת, נמסר לנו כי מודעת הפרסום הוסרה מיד עם התגלה הטעות.

אנו בטוחים כי מדובר במקרה חריג בהחלט, ואנו כמובן נפעל ככל יכולתנו על מנת למנוע הישנות מקרה מעין זה בעתיד.

אנו שבים ומתנצלים על אי הנוחות והטרחה שנגרמו לגב' טאובר, כפי שתיארה בתלונתה.

בעקבות תלונה זו, נשמח ליצור קשר עם גב' טאובר, להתנצל בפניה באופן אישי ולטפל בתלונתה לשביעות רצונה המלאה.


תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה