פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום מוטעה של רשת סופר פארם נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול 31/10 אמרה לי חברתי שראתה בפירסום של סופר פארם שלכבוד פסטיבל בייבי הנערך בקניות מלחה בירושלים יש מבצעים למוצרי תינוקות בסופר פארם - סניף קניון מלחה.אחד המבצעים הוא מוצר שני ב 10 שח על מוצרים של MAM ו AVENT. בעקבות זאת נסעתי לסופר פארם(יש לציין שאני גרה בפסגת זאב, שכונה הנמצאת בקצה השני של העיר מקניון מלחה וכחצי שעה נסיעה ברכב).אכן קניתי מוצרים בסניף, בין היתר קניתי בקבוקים של חברת MAM במבצע המפורסם ע"י הסניף (השני ב-10 שח). קניתי שני בקבוקים קטנים ושני בקבוקים גדולים, לאחר בדיקה קצרה בשני סניפים אחרים של סופר פארם באותו היום לאחר הקניה(וגם לפי מיטב זיכרוני, עפ"י בדיקת מחירים בעבר באותו הסניף) הוכחתי לדעת שהסניף העלה מחירים בצורה משמעותית ועל אותם המחירים עשה את המבצע כל עוד שבסניף אחר המחירים נשארו ללא שינוי.
המחירים לפני השינוי - בקבוק קטן - 30 שח בקבוק גדול - 40 שח
המחירים אחרי השינוי - בקבוק קטן - 40 שח בקבוק גדול - 50 שח
לפי חישוב פשוט אפשר לראות איזו הטעיה ביצע הסניף, לפי המחירים המקוריים הייתי אמורה לשלם סה"כ 90 שח לאחר ההנחה,ובפועל אני שילמתי לפי המחירים הגבוהים 110 שח לאחר ההנחה.
ברצוני לציין שאילו הייתי יודעת ע"כ לא הייתי נוסעת כלל (החיסכון שיצאה לי - 20 שח - הלך על הדלק) ואני בתור לקוחה קבועה של רשת סופר פארם לא חשבתי שזה מה שהרשת מסוגלת לעשות (לכן הסתמכתי על המחירים הנקובים באותו היום בסניף מלחה), אני עדיין מתקשה להאמין שרשת כמו סופר פארם יכולה להרשות לעשות כזה צחוק מלקוחותיה.זו היא פשוט עבודה בעיניים.
בעקבות הפרסום המוטעה בזבזתי, המון זמן, כסף (עבור הדלק) וכמו כן נגרמה לי עוגמת נפש. וכן הלך לי כל האמון שהיה ברשת זו.
כספי+עוגמת נפש+ סוג הנזק :
פיצוי על כל הנזק הנגרם פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את תלונתה של גב' מזור חזנוביץ, ולשמוע על הטרחה שנגרמה לה, כפי שתיארה.

בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון מבצעים כדאיים וייחודיים ללקוחותינו.
כחלק מתפיסת ההוגנות, רשתנו עושה את מרב המאמצים על מנת לשמור על כללי צרכנות הוגנת ומשתלמת עבור לקוחותינו.

המבצע המתואר הינו מבצע מקומי, שנערך במשך שלושה ימים בסניף שצוין, וזאת במסגרת שיקול דעתם של זכייני הרשת להוזיל את מחירי המוצרים ולעודד תחרות המקומית.

בכוונתנו לברר את הנושא על מנת למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד.

בעקבות תלונתה, ועל מנת לשפר ולו במעט את תחושותיה ואת הרושם שנוצר, אנו נשמח לשלוח לביתה של גב' מזור חזנוביץ את תגובתנו בצירוף שי.

אנו נמשיך ונעשה כל מאמץ על מנת לספק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.

תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה