פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול בלקוח והפסד כספי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בתאריך 30/08/2007 קניתי בסניף הסופר-פארם שבקניון רחובות מספר מוצרים שילמתי בבית המרקחת ובנוסף לחשבונית קיבלתי גם 2 ספחים המקנים לי זכאות להנחה בשווי 65 שח כל אחד ברשת רנואר/רנואר מן.
ערב אחד אשתי ואני נכנסנו לקניון בחיפה על מנת לממש את ההנחה שקיבלנו מהסופרפארם.המוכרת בחנות אמרה לנו שביחד עם אספחים היינו צריכים לקבל מהסופרפארם בנוסף גם 2 שוברים של רשת רנואר.
התקשרנו לסניף של סופרפארם בקניון רחובות ושם אמרו לנו לבוא ולקבל את השוברים החסרים.(הבחורה שדיברנו איתה אמרה לנו להגיע לבית המרקחת שם והיא תהיה שם).

נסענו אשתי ואני לקניון במיוחד על מנת לקבל את השוברים כפי שהובטח לנו.
בבואנו לבית המרקחת בסופר פארם מצאנו את הבחורה איתה דיברנו בטלפון והיא חיפשה את השוברים לתת לנו אך לא היו שום שוברים.היא קראה לאחראית משמרת והסברנו לה את הבעיה והיא אמרה שכבר חודשיים אין להם את השוברים הללו והיא מצטערת.השבתי לה שזה יפה שהיא מצטערת אבל באנו במיוחד לקבל את השוברים כפי שסיכמו איתנו בטלפון ושכרגע אני נמצא עם 2 ספחים ששווים 130 שח שאני אמור לקבל איתם הנחה ברשת רנואר אולם ללא השוברים החסרים הם אינם שווים כלום.היא אמרה שהיא תתקשר למחלקת פניות של הסופרפארם(או שירות לקוחות)ושהיא תתקשר לפרטים שהשארתי לה,בימים הקרובים.לאחר 3 שבועות שלא יצרו איתי קשר התקשרתי שוב לאותו סניף והסברתי את המצב ושוב לקחו ממני את הפרטים והבטיחו לשוב אלי במהרה.כמובן ששוב לא חזרו.ואז ביום ראשון ה28/10/2007 התקשרתי וביקשתי את המנהל שם.העבירו אותי למנהל והסברתי לו שהתלושים רלוונטיים רק עד ה31/10/2007 שזה ביום ד הקרוב.הוא הבטיח לחזור אלי ביומיים הקרובים וכמובן שגם הוא לא התקשר.כשלושה ימים לאחר מכן התקשרתי לשירות לקוחות של הסופרפארם ואמרתי שזה פשוט לא הגיוני ושאני מפסיד את ההנחה בשווי 130 שח ברשת רנואר אך ורק בגלל חוסר התייחסות לפניותי החוזרות ונישנות.(והחוצפה מצידם של הסופרפארם זה שהם היו צריכים לתת לי את השוברים כבר בתאריך הקניה הראשונה,כלומר זו טעות שלהם בלבד והטיפול הלקוי,או יותר נכון ההתעלמות המוחלטת ממני והבטחות השווא שיחזרו אלי גרמו לי בנוסף להפסד של ה130 שח גם לעוגמת נפש רבה).הבחורה משירות הלקוחות אמרה שאני צודק ושהיא תשוב אלי עם פיתרון וההמשך כבר ידוע.הפיתרון לא הגיע ולא יגיע.
חזרתי השבוע מחודש מילואים ולכן אני רק כעת התפניתי לכתוב את התלונה.(הספחים עדיין אצלי).
מקווה מאד שהפעם מישהו יענה לבעייתי.
שמוליק
עגמת נפש ו סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה