פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס של קופאית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי בשעה 17:55 ערכתי קניות בסופר פארם קניון עזריאלי ,ניגשתי לקופאית שעשתה לי את החשבון ובסיומו הורדתי מיספרמוצרים כי ראיתי שהחשבון גבוהה,הקופאית ששמה טירסיט אמרה לי כשאת מגיעה לקופה תחליטי מה את רוצה ליקנות יש עוד אנשים שמחכים לקניות עניתי סליחה החשבון יצא לי גבוהה ,היא ענתה לי ילה ילה זה שאת לקוחה לא אומר שאת יכולה לעשות מה שאת רוצה עניתי לה זאת זכותי המלאה להוריד דברים מהקניה ברגע החשבון ואל תדברי אליי בצורה כזאת,הלקוחה שעמדה לידי שאלה אותה סיימת איתה את החשבון היא ענתה ברוך השם .לקחתי את הדברים שלי והיתלוננתי אצל המנהלת המישמרת אנה היא היתנצלה ביקשתי לבטל את החשבון ולהחזיר את המוצרים כי מסופר פארם אני לא קונה יותר ולא ממליצה לאף אחד ליקנות שם יותר

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על המקרה המתואר וכן על אי הנעימות שנגרמה לגב' כהן, כפי שתיארה בתלונה שלעיל.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

אין ספק כי השירות שתואר בתלונה זו הינו חריג ואיננו עומד בסטנדרטים הגבוהים שאנו דורשים עבור לקוחותינו.

יודגש כי אנו רואים בתלונה זו הזדמנות ללמוד ולשפר את איכות השירות ללקוחותינו וכי נושא שירות העובדת כפי שתואר יטופל באופן אישי על ידי מנהלת הסניף.

בעקבות תלונה זו, מנהלת מהסניף שצוין יצרה קשר עם גב' כהן, התנצלה בפניה וטיפלה בפנייתה באופן אישי.

אנו נמשיך לעשות את מרב המאמצים על מנת להעניק ללקוחותינו חווית קניה שירותית, מהנה ואיכותית.

תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה