פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פער מחירים עצום< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בית הורד וקניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כלקוחה ותיקה של הרשת הופתעתי לגלות שיש פער מחירים עצום בין שני סניפים.
הכוונה לבקבוק פלייטקס גדול לתינוקות:
בסניף בית הורד הוא עולה 32.99 (מחיר רגיל, לא במבצע)
בסניף קניון גבעתיים 47.99!!!
אפשרי? "כן בהחלט" ענתה לי עובדת בסניף הקניון "לכל סניף מחירים משלו".
אתם מציגים עצמכם כרשת ולכן פער כזה במחירים הוא הונאה.
אם ההפרש היה באחוזים בודדים זה היה עובר בשתיקה אבל הפרש של 50%... זו כבר פשוט חוצפה.
חוסר אמון סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
גב' גל כהן פנתה ישירות אלינו ביום 29.1, ונענתה עוד בסמוך לפנייתה.
במסגרת האידיאולוגיה היחודית של סופר-פארם, ובמטרה להתאים לדרישות הצרכן ולעודד תחרות מקומית עם רשתות וחנויות מתחרות, לכל מנהל סניף שיקול דעת בהוזלת מחירו של מוצר ובעריכת מבצעים מקומיים, בלעדיים ללקוחות הסניף. זאת, בנוסף למחירים המפורסמים בעיתונות הארצית ובעלוני הרשת.
לפיכך, ייתכנו הבדלים במחירו של מוצר מסויים בין הסניפים השונים, אך עד לגובה המחיר "המומלץ לצרכן" הקבוע במחירון הספק.
בסמוך לפנייתה של גב' גל כהן, נבדק מחיר המוצר בסניף שציינה, ולצערנו תוית התמחור על מוצר זה היתה שגויה.
עם זאת, יודגש כי המחיר שהיה מעודכן במחשב הקופה היה מחירו הנכון של המוצר (32.99 ש"ח) וזהו המחיר שנגבה בפועל מכל לקוח שרכש את המוצר, וזאת בהתאם לדוחות המכר של החנות.
יובהר, כי לא נמצאה מכירה של הפריט במחיר הגבוה שצוין, על אף המחיר שהוצג עליו.
בעקבות פניית הלקוחה, המחיר השגוי שהוצג ע"ג המוצר תוקן מיידית, ואנו מודים לגב' גל כהן על כי הסבה את תשומת ליבנו לנושא.
כמו כן, בעקבות פנייתה, שלחנו לביתה של גב' גל כהן את תגובתנו, בצירוף שי.
אנו מתנצלים על הרושם שנוצר, ונמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לספק ללקוחותינו חווית שירות מהנה ואמינה.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה