שירה שאוליאן, מנהלת פנ |
שם ותפקיד: |
גב' גל כהן פנתה ישירות אלינו ביום 29.1, ונענתה עוד בסמוך לפנייתה.
במסגרת האידיאולוגיה היחודית של סופר-פארם, ובמטרה להתאים לדרישות הצרכן ולעודד תחרות מקומית עם רשתות וחנויות מתחרות, לכל מנהל סניף שיקול דעת בהוזלת מחירו של מוצר ובעריכת מבצעים מקומיים, בלעדיים ללקוחות הסניף. זאת, בנוסף למחירים המפורסמים בעיתונות הארצית ובעלוני הרשת.
לפיכך, ייתכנו הבדלים במחירו של מוצר מסויים בין הסניפים השונים, אך עד לגובה המחיר "המומלץ לצרכן" הקבוע במחירון הספק.
בסמוך לפנייתה של גב' גל כהן, נבדק מחיר המוצר בסניף שציינה, ולצערנו תוית התמחור על מוצר זה היתה שגויה.
עם זאת, יודגש כי המחיר שהיה מעודכן במחשב הקופה היה מחירו הנכון של המוצר (32.99 ש"ח) וזהו המחיר שנגבה בפועל מכל לקוח שרכש את המוצר, וזאת בהתאם לדוחות המכר של החנות.
יובהר, כי לא נמצאה מכירה של הפריט במחיר הגבוה שצוין, על אף המחיר שהוצג עליו.
בעקבות פניית הלקוחה, המחיר השגוי שהוצג ע"ג המוצר תוקן מיידית, ואנו מודים לגב' גל כהן על כי הסבה את תשומת ליבנו לנושא.
כמו כן, בעקבות פנייתה, שלחנו לביתה של גב' גל כהן את תגובתנו, בצירוף שי.
אנו מתנצלים על הרושם שנוצר, ונמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לספק ללקוחותינו חווית שירות מהנה ואמינה.
|
תגובה: |
ראה לעיל |
פתרון: |
|
|