|
|
|
|
|
|
רצועות שעווה שלא נתלשו |
נושא התלונה: |
יום שלישי 05 פברואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
נצרת עילית |
כתובת: |
מתחם דודג' סנטר,נצרת עילית |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.2.08 הגעתי לחנות סופר פארם אשר בעירי,לצורך קניית רצועות שעווה.
לקחתי את הרצועות שעווה של life חברה שסופר פארם מחזיקה בה.זוהי הפעם השניה שאני קונה רצועות אלו אך הפעם כשבאתי הביתה והוצאתי להשתמש בהם אי אפשר היה להפריד את שני הרצועות זו מזו ולכן הם נקראו וככה נקרעו להם רוב הרצועות מה שלא איפשר לי לעשות שעווה וגם ביזבזתי כסף.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי או זיכוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סופר פארם שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירה שאוליאן, מנהלת פנ |
שם ותפקיד: |
סדרת מוצרי לייף מבית סופר-פארם, כוללת מוצרים שנבחרו בקפידה על מנת לספק ללקוחותינו את האיכות הטובה ביותר במחירים שווים לכל נפש.
המוצרים עוברים בדיקות איכות קפדניות ואנו עושים את כל המאמצים על מנת שהמוצרים יגיעו ללקוחותינו במצב תקין ובטוח לשימוש.
הצטערנו לשמוע על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה, כמתואר בתלונתה.
בעקבות תלונתה, יצרנו עימה קשר, תיאמנו עימה הזדכות עבור המוצר, וכן שלחנו את תגובתנו בצירוף שי.
אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לספק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, איכותית והוגנת.
|
תגובה: |
ראה לעיל |
פתרון: |
|
|
|