פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא הולמת בסניף סופר פארם בקניון מלחה ירושלים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום , אני אם לילד בן שלוש וחצי שרק עכשיו נגמל מחיתולים ובהריון בסיכון גבוה (חודש רביעי) .
נכנסתי היום לסניף הסופר פארם בקניון מלחה כדי לקנות כמה מוצרים .
אני לקוחה של סופר פארם כבר כמה שנים ובעלת כרטיס "לייף סטייל" כבר ארבע שנים .
התחלתי עם הקניות שלפתע בני בן השלוש וחצי אמר שהוא צריך פיפי .
השרותים הכי קרובים לחנות זו נמצאים במרחק רב ואיני יכולה להרים אותו ולרוץ (בגלל ההריון ) ולכן מהרתי לצאת מהסניף . במקרה היציאה הכי קרובה היתה בעצם הכניסה .
כשיצאתי במהירות אמרה לי הפקידה המחלקת את המספרים לתור בבית המרקחת שאסור לי לצאת דרך הכניסה , אמרתי לה שאני מצטערת אבל הילד שלי צריך פיפי דחוף ויצאתי .
כשחזרתי אחרי רבע שעה חיכה לי ליד אותה הפקידה אדם נוסף , יחד עם אותה פקידה הם התחילו לצעוק עלי ולתקוף אותי ש"העזתי " לצאת דרך הכניסה .
הסברתי להם שהילד בגמילה , שהכניסה היתה הכי קרובה אלי ושלא היתה לי ברירה אחרת .
אותו אדם הסביר לי בצורה מאוד לא יפה ש"כבר ראה אמהות כמוני שמשתמשות בילדים שלהם כדי לצאת מהכניסה " הסברתי לו שוב שהאופציה האחרת היתה שהילד שלי היה עושה את צרכיו על הרצפה וזו לא אופציה שאיש מאיתנו יעדיף שתקרה אז הוא הזהיר אותי שוב , בקול רם שלא אעז לצאת שוב מהכניסה .
באותו זמן הילד שלי הסתובב בכניסה , נכנס ויצא דרך הכניסה ולי לא היתה אפשרות להגיע אליו , כשלבסוף אמרתי לו שאם זה היחס אני לא מוכנה לקנות כאן יותר אז הוא הזהיר אותי שאם אצא דרך הכניסה שוב הוא יזעיק את קצין הבטחון .
אני לא יכולה אפילו לתאר את ההשפלה שחוויתי ואת חוסר האונים.
לקחתי את הפרטים שלו (שמורים אצלי) ועזבתי דרך היציאה .
אני לא מתכוונת יותר להכנס לסניף זה ואין ספק שאזהיר את כל מכרותי שזה לא סניף שמכבד ילדים והוריהם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה, כמתואר בתלונתה.
אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות רבה לנושא איכות השירות ללקוחותינו, ואין ספק כי המקרה המתואר הינו חריג.
אכן בסניפי הרשת דלתות היציאה מופרדות מדלתות הכניסה.
עם זאת, אין ספק כי בנסיבות מיוחדות יש לגלות גמישות, ואנו מתנצלים במידה ובמקרה זה לא נהגו כך.
בעקבות תלונה זו, מנהל הסניף יירענן את הנהלים בנושא בקרב צוות העובדים.
כמו כן, מנהל הסניף ייצור קשר עם הלקוחה, יתנצל בפניה ויטפל בפנייתה באופן אישי.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה