פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ועלבון מצד השירות בסופר פארם נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך 6.8.08 בשעה 21:30 רכשתי קניות ומוצרי קוסמטיקה בסניף הנל
כיון שמוצרי הקוסמטיקה היו מיועדים למתנות . הלכתי לשלם בעמדת הקוסמטיקה ששם יש עמדה של אריזה.
ששאלתי את דיילות מוצרי הקוסמטיקה היכן הקופאית ??
הן מסרו שהיא תכף תבוא
מי שבוששה לבוא ביקשתי שיקראו לה בכריזה אך גם ללא הועיל
לאחר מכן ראיתי אותה באחת מעמדות הקוסמטיקה היא היתה עם מישהי
ניגשתי אליה הסברתי לה שיש לי מוצרי קוסמטיקה שמיועדים למתנות
ואני מבקשת שתבוא.
היא מצדה אומרת לי את לא רואה שאני עם לקוחה???
אז הסברתי לה שיש לי מוצרים המיועדים למתנה, אז היא אומרתי לי לכי לקופה רגילה. ולאחר מכן תבוא מישהי לארוז לך.
ברצוני לציין בזמן שהיא היתה עם אותה אישה {לקוחה} עמדו דיילות היופי בחוסר מעש ויכלו לשרת את את אותה לקוחה.
הלכתי לקופה שילמתי,
ביקשתי שתבוא מישהי לארוז ,אף אחת לא הגיעה ..................
ארזתי בעצמי שלידי היתה קופאית הקוסמטיקה שביקשתי מקודם שתבוא
והיא אכן היתה עם אותה אישה רק שהם דיברו על כל מיני קוסמטיקאיות חיצוניות ודברים לא קשורים.
אותה קופאית היא מנהלת בתחום הקוסמטיקה -שאת שמה שמה אמסור \לאחר שיחזרו אליי .
בעודי אורזת מוצרים יקיר ערך אף לא ניגש כי מילא אני אבל אף אחד לא ניגש ושאל ובקלות אדם אחר היה יכול לגנוב במסווה של אריזה.
אותה מנהלת קוסמטיקה אין זו הפעם ה1 שהיא מתייחסת כך בעבר ניגשתי לשלם אצלה
היא אומרתי לכי לקופות הריגלות אני לא חייבת לשרת אותך הקופה הזאת זה רק לקוסמטיקה אז הסברתי שהקופות ההם מלאות
יש לציין שבאף סופר פארם בחיים לא התנהגו אלי כך
אותה מנהלת קוסמטיקה ממש נוהגת בעזות מצח ואני מצרה על כך שאני
לאחר קניה מכובדת חשה כעס ועצבים
עלבון סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את התלונה שלעיל.
אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.
עובדי הרשת עושים את כל המאמצים על מנת להעניק שירות מקצועי ואדיב ללקוחותינו, ועם סיום מתן השירות ללקוח אחד, מתפנים העובדים להעניק שירות ללקוח אחר.
אנו מתנצלים במידה ואירעה אי הבנה במקרה זה.
בעקבות תלונה זו, מנהל הסניף ייצור קשר עם גב' גונן ויטפל בפנייתה באופן אישי.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה