פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ומזלזל מצד אחראית משמרת בסניף גדרה בשם " אווה"b נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני ו2 חברותיי באורך קבע מבקרות לעיתים קרובות בסניף סופר פארם הקרוב לביתנו.
היום 13/11/08 נכנסו לסניף בשעה 22:40 כאשר למעשה הסניף נסגר בשעה 23:00. עדיין לא הספקנו לדרוך ברצפת הסניף ודהרה לכיווננו אחראית המשמרת" ושאלה אותנו האם אנחנו זקוקות לעזרה? " בטון שאומר אולי תתחפפו מהסניף כי אנחנו רוצים לסגור".ענינו שלא תודה והמשכנו להסתובב.בהגעתנו לקופה - התחלנו בחשבון כמו כן התעדכנו במבצע שמעל 100 ש"ח ניתן לרכוש חליפת פוטר במחיר מוזל.אני וחברותי רצינו לחבר את החשבון על מנת שנוכל להנות מההטבה. רצינו לשלם ב2 כרטיסי אשראי שונים.כשהקופאית שאלה את האחראית משמרת האם ניתן לבצע זאת ב2 כרטיסים שונים היא התנשפה בעצבים כאילו מישהו הפריע לה לשלוותה ואמרה שלא ניתן.כמו כן היא טענה שאין זמן ואנחנו צריכות לצאת מהסניף.אני וחברותיי ההמומות טענו בפניה שעדין לא שעה 23:00 אלא 22:58 אם להיות דקדקנים ולא הבנו מה הזלזול שהיא הפגינה כלפנו.היא טענה" שהיא צריכה לצאת מהסניף בשעה 23:00 וגם לה יש בית " אם להיות קונקרטים למה אני בתור לקוחה שצריכה לקבל שירות יותר מבסדר צריכה להתעמת עם אחראית משמרת בשם "אווה" על כך שהיא עושה לי טובה שנותנת לי שירות מספר דקות לפני הסגירה. בשוק מקבלים שירות טוב יותר אז סופר פארם שמחשיבה את עצמה לנותנת שירות ברמה גבוהה וערך הליבה שלה היא תרבות שירות הלקוחות שלה מאפשרת לאחראית משמרת לדבר ללקוחות בזילזול ולהעליב אותם.אני וחברותיי הרגשנו שקיבלנו שירות מתחת לכול ביקורת אנחנו נחשוב פעמיים אם להיכנס שוב פעם לסניף כדי לא לפגוש את האחראית משמרת הלא נעימה , האגרסיבית , הלא נחמדה , החוצפנית ,המתנשאת והלא חייכנית , היא נותנת תחושה שהיא עושה טובה לאנשים. היא שוכחת שזה התפקיד שלה מבחירה לתת שירות ללקוחות אז איך היא יכולה להיות אנטיפטית ללקוחות שלה !!!!!
כמו כן בנוסף ציינו בפניה שאנחנו מעוניינים למלא שאלון שביעות רצון היא טענה שאין לסופר פארם שאלון כזה. כמו כן הסברנו שאנחנו לא שבעי רצון מהשירות ואנחנו מעוניינים לפנות למחלקה שמטפלת בתחום היא טענה שאין כזאת.
בתור אחת שנותנת שירות במשך שנים הרי ידוע ששעת סגירת הסניף היא 23:00 משמה הדלתות נסגרות אבל עדין נותנים שירות מלא לכול הלקוחות הנמצאים בתוך הסניף .הרי את הלקוחות זה לא אמור לעניין שאווה "רוצה" לצאת בדיוק ב23:00 כי היא ממהרת הביתה אז שלא תעבוד אם היא ממורמרת ולא שירותית.


עלבון סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה ש שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את המקרה המתואר לעיל.
אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות רבה לנושא השירות ללקוחותינו.
אין ספק כי המקרה המתואר הינו חריג ואינו עומד בסטנדרטים אותם אנו דורשים עבור לקוחותינו.
חברתה של הלקוחה פנתה במקביל, אלינו ישירות, באשר למקרה זה. עם פנייתה אלינו, מנהלת הסניף שוחחה עימה, וטיפלה בנושא באופן אישי.
בעקבות פניה זו, שפורסמה באתר, מנהלת הסניף תשוחח גם עם כותבת תלונה זו, ותטפל בתלונתה באופן אישי.
אנו בהחלט רואים במקרה המתואר הזדמנות ללמוד, להפיק לקחים, ולשפר את השירות ברשתנו.

תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה