פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השירות של הסופר פארם נושא התלונה:
כהן בני שם/כינוי:
‏יום שישי ‏14 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בשעה טובה ומוצלחת הגיע למשפחתנו תינוק חדש הסופר פארם בשיתוף עם קופות החולים החליטו להעניק מתנה ליולדת הטריה "ערכת לידה" ב-10 ש"ח (שוויה המלא של הערכה הינו כ 150 ש"ח) לאחר בירור קצר בסופר פארם נימסר לי שעליי להצטייד בתעודת הזהות בה מופיע הילוד ובתעודת לידה שלו וכך עשיתי הגעתי לסניף הגרנד קניון הקרוב לביתי וביקשתי לרכוש את הערכה לאחר המתנה קצרה של כ שבועיים וחצי עקב חוסר מלאי הגיעה הערכה המיוחלת שמח וטוב לב הגעתי לתור שלי בקופה בכדי לשלם את הערכה ( 10 ש"ח ) קיבלתי למלות גלויה אשר מאשרת את קבלת המתנה מסרתי לקופאית מטבע של 10 שקלים הקופאית מסתכלת עליי ואומרת לי " אדוני התשלום על הערכה הינו בכרטיס אשראי בלבד "
שאלתי מה זאת אומרת בכרטיס אשראי בלבד אני מעוניין לשלם במזומן הקופאית חוזרת ואומרת "אין אפשרות כזאת רק כרטיס אשראי" ואני שואל בנימוס בשקט ומי שאין לו כרטיס אשראי הקופאית חושבת מעט ואומרת " אז אין אפשרות לקבל את הערכה אני מצטערת" ואני עומד שם מושפל בפניי אנשים זרים שצריכים להקשיב לשיחה ולדעת עם יש לי או אין לי כרטיס אשראי מה זאת החוצפה הזאת, זאת פגיעה בוטה בפרטיותו של אדם, בכלל שאדם חייב לשלם בכרטיס אשראי בלבד כנראה בחברת סופר פארם אולי גם תנאי לקבלת עובד לעבודה היא שיהיה לו כרטיס אשראי אחרת לא יוכל להתקבל לעבודה בחברה .נתקלתי בחיי בדברים מוזרים אבל דבר כזה לחייב אדם לשלם 10 שקלים בכרטיס אשראי אחרת לו יוכל לקבל את מה שהוא זכאי לו.כמו כן
החוק קובע שעל בעל עסק להנהיג אפשרות תשלום של יותר מאמצעי תשלום אחד
לבקשתי קיבלתי מהקופאית את מספר הטלפון של שירות הלקוחות של החברה וביום א' ניסיתי משעה 8:30 בבוקר ליצור עימם קשר לאחר המתנה של כ- 57 דקות על קו הגעתי לנציגה בשם שרה גוללתי בפנייה את הסיפור לאחר בדיקה קצרה של עוד 5 דקות הגיעה התשובה הערכה נמכרת בכרטיס אשראי בלבד לצורך מעקב ואני שואל איזה מעקב והנציגה עונה שכל יולדת לא תוכל לרכוש יותר מערכה אחת הריי ידוע לך הערכה עולה במחיר מלא כ 150 ש"ח ואני אומר נו ואז לא יהיה יותר פשוט לקחת את מספר הזהות של התינוק ולפי זה לעשות מעקב ואז בטוח ב 100% לא תינתן יותר מערכה אחת לכל יולדת הנציגה חושבת מעט ועונה כן גם זאת אפשרות אז אני שואל למה אני כלקוח שזכאי לקבל מתנה או הטבה כל שהיא צריך להגיע למצב שבו אני צריך להיות מושפל בפניי אנשים זרים למסור מידע שלא אמור לעניין אף אחד עם יש לי או אין לי כרטיס אשראי ובסופו של יום לצאת מהסניף ללא הערכה ובבושת פנים.
הנציגה בשיא האדיבות ענתה לי אין לי מה לומר אני יעביר את זה הלאה וייצרו עמך קשר אני מקווה תוך מספר ימים.
ואני אומר חברת סופר פארם עוד חתומים על תו אמון הציבור כחלק מכללי אמון הציבור מופיע אמת והגינות בפרסום, כיבוד החוק, ושמירה על פרטיות חה הרשו לי לגחך עם הם חתומים על אמון הציבור אז מצבנו בכי רע.
תודה בני כהן.
ועלבון סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
לצערנו, עקב תקלה טכנית, רק עתה התקבלה התלונה.
הצטערנו לקרוא את המקרה המתואר.
אנו מקפידים לפרסם את תנאי המבצע בפירוט ע"מ למנוע אי הבנות, כך גם נהגנו במודעת הפרסום של המבצע שצויין.
הלקוח פנה גם ישירות אלינו, הנושא הוסבר, וכמחווה של רצון טוב, נשלח ללקוח שי לתינוק.
כמו כן, מאוחר יותר, תואמה עם בני משפחתו של הלקוח רכישת הערכה.
זמן ההמתנה למענה במוקד, כפי שמתאר הלקוח, בהחלט חריג, הנושא ייבדק לעומקו.
נושא הפניה והערות הלקוח מועברות לגורמים המתאימים לדיון נוסף.
אנו נמשיך לעשות את כל המאמצים על מנת להעניק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה