שירה שאוליאן, מנהלת פנ |
שם ותפקיד: |
לצערנו, עקב תקלה טכנית, רק עתה התקבלה התלונה.
הצטערנו לקרוא את המקרה המתואר.
אנו מקפידים לפרסם את תנאי המבצע בפירוט ע"מ למנוע אי הבנות, כך גם נהגנו במודעת הפרסום של המבצע שצויין.
הלקוח פנה גם ישירות אלינו, הנושא הוסבר, וכמחווה של רצון טוב, נשלח ללקוח שי לתינוק.
כמו כן, מאוחר יותר, תואמה עם בני משפחתו של הלקוח רכישת הערכה.
זמן ההמתנה למענה במוקד, כפי שמתאר הלקוח, בהחלט חריג, הנושא ייבדק לעומקו.
נושא הפניה והערות הלקוח מועברות לגורמים המתאימים לדיון נוסף.
אנו נמשיך לעשות את כל המאמצים על מנת להעניק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת. |
תגובה: |
ראה לעיל |
פתרון: |
|
|