פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עד היום לא קיבלתי את הפיצוי שהבטח לי על ידי לייף סטייל - בושה וחרפה נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בהמשך לתלונתי מחודש יולי, פנתה אליי בחורה בשם הדס מחברת לייף סטייל ואמרה שאקבל פיצוי של 2 חבילות נייר טואלט מכיוון שכשבאתי לרכוש באשדוד עם הקופון שקיבלתי מהם לא היה בסניף הסופר פארם את ניר הטואלט שבמבצע, היא אמרה לי שכשארצה לקחת א ת2 החבילות אצור עימה קשר והיא תדאג שאקבל אותן, מאז יצרתי כמה וכמה פעמים קשר והדס אמרה שהיא צריכה לקבל אישור מיוחד בחברת לייף סטייל לכך, ככה מושכים אותי באף כבר כחודשיים, בושה וחרפה.
חבל מאוד שזסה השירות שאנו מקבלים.
חבל מאוד שזה צריך להגיע לעוד תלונה, מקווה שהעניין יטופל בהקדם.
התקשרתי כבר המון פעמים ללייף סטייל בקשר לתלונה אך לא נעשה כלום. חבל מאוד שבכל שיחה אני צריכה לחכות בין 20 דקות לחצי שעה עד שעונים לי
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת נפש ובזבוז זמן של עשרות טלפונים לליף סטייל שעונים אולי אחרי חצי שעה לשיחות פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה, כמתואר.
הלקוחה פנתה אלינו ביום 13.7.08, עם פנייתה אלינו.
ביום 14.7 שוחחנו עימה ומסרנו לה כי שמרנו עבורה בסניף סופר-פארם אשדוד סטאר סנטר 2 חבילות מהמוצר שציינה, כשי.
לצערנו, מסיבה שאינה ידועה לנו, הלקוחה לא אספה את המוצרים שנשמרו עבורה.
אנו במוקד פניות הלקוחות עושים את מירב המאמצים על מנת להעניק ללקוחותינו שירות מקצועי, אדיב ויעיל, ובמידה וחלה אי הבנה כלשהי באשר לשמירת המוצרים עבור הלקוחה, כפי שתואר לעיל, אנו מתנצלים.
אנו מכל מקום, בעקבות תלונה זו, יצרנו עימה קשר, התנצלנו בפניה, הסברנו את הנושא, ותיאמנו עימה מחדש את הגעתה לסניף. כמו כן, במקביל נשלח לביתה את תגובתנו.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה