פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת פרטים לא נכונים לגבי המחיר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשקלון- קניון גירון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יום ד' 3.12 אמא שלי נכנסה לרשת סופר פארם וקנתה מספר דברים
על אחד מהמוצרים נאמר לה כי יש עליו 40 אחוז
ומוצר שני בעשרה שקלים
לכן היא קנתה שני מוצרים זהים
היום, לאחר בדיקת החשבונית נדבהמתי לראות כי על המוצר הראשון לא היתה הנחה של 40 אחוז אלא מחיר מלא ורק המחיר של המוצר השני היה נכון

אמא שלי לא בדקה את החשבונית
אני כן!!!
ניסיתי להתקשר לסניף ולברר שם נאמר לי כי אין מנהל סניף היום ושמחר אני אתקשר
שאלתי מה ניתן לעשות אמרו לי לשוחח עם אחראית משמרת
חיכיתי עשר דקות על הקו ועדיין הייתי בהמתנה
טרם חזרו אלי וחלפו מאז כשעתיים
לכן אני פונה אליכם לבירור עם הסניף.
לא הגיוני בעליל שנציגת מכירות תמסור פרטים שגויים ללקוחות, פרטים שגורמים לנזק כספי
כספי סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את התלונה שלעיל, וכן לשמוע על הרושם שקיבלה ביתה של הלקוחה.
במועד ביקורה של הלקוחה של החנות, נערך מבצע על מוצרי סופטאצ' - מוצר שני בעשרה ש"ח.
מאחר ויום למחרת עתיד היה להתחיל מבצע חדש, כמחווה שירותית, יידעה עובדת הקוסמטיקה את הלקוחה בדבר המבצע העתידי- 40% על מוצרי סופטאצ' וכן תיק מוצרים במחיר במחיר של 25 ש"ח.
עובדת הקוסמטיקה יידעה את הלקוחה בדבר המבצע העתידי, אפשרה ללקוחה לבחור את המבצע המועדף עליה.
בסופו של דבר, ביקשה הלקוחה להנות מהמבצע הנוכחי (נכון ליום הרכישה), מוצר שני בעשרה ש"ח, ולשלב עימו את ההטבה של המבצע העתידי- תיק מוצרים במחיר של 25 ש"ח.
יובהר כי לפנים משורת הדין וכמחווה שירותית, דיילת הקוסמטיקה אפשרה ללקוחה לשלב בין שתי ההטבות, להנות מהמבצע הנוכחי ובמקביל מהטבת המבצע העתידי.
נבקש לציין כי תיק המוצרים מכיל מוצרים הנמכרים במגוון השוטף ושווי תכולתו הוא 150 ש"ח.
אנו מצטערים במידה ונפלה אי הבנה כלשהי בנושא, וכן במידה והתקבל רושם שונה מהאמור לעיל באשר לתיק המוצרים.
עם זאת, במידה והלקוחה מעוניינת בכך, נשמח לזכותה בגין החזרת התיק והמוצרים בשלמותם ובאריזתם.
בעקבות תלונה זו, ניסינו מספר פעמים ליצור קשר עם הלקוחה ואף הושארו לה מספר הודעות.
אנו נשמח להמשיך ולטפל בפניית הלקוחה, לשם כך נודה באם הלקוחה תיצור עימנו קשר בטלפון 9725151 09.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה