שירה שאוליאן, מנהלת פנ |
שם ותפקיד: |
הצטערנו לקרוא את התלונה שלעיל, וכן לשמוע על הרושם שקיבלה ביתה של הלקוחה.
במועד ביקורה של הלקוחה של החנות, נערך מבצע על מוצרי סופטאצ' - מוצר שני בעשרה ש"ח.
מאחר ויום למחרת עתיד היה להתחיל מבצע חדש, כמחווה שירותית, יידעה עובדת הקוסמטיקה את הלקוחה בדבר המבצע העתידי- 40% על מוצרי סופטאצ' וכן תיק מוצרים במחיר במחיר של 25 ש"ח.
עובדת הקוסמטיקה יידעה את הלקוחה בדבר המבצע העתידי, אפשרה ללקוחה לבחור את המבצע המועדף עליה.
בסופו של דבר, ביקשה הלקוחה להנות מהמבצע הנוכחי (נכון ליום הרכישה), מוצר שני בעשרה ש"ח, ולשלב עימו את ההטבה של המבצע העתידי- תיק מוצרים במחיר של 25 ש"ח.
יובהר כי לפנים משורת הדין וכמחווה שירותית, דיילת הקוסמטיקה אפשרה ללקוחה לשלב בין שתי ההטבות, להנות מהמבצע הנוכחי ובמקביל מהטבת המבצע העתידי.
נבקש לציין כי תיק המוצרים מכיל מוצרים הנמכרים במגוון השוטף ושווי תכולתו הוא 150 ש"ח.
אנו מצטערים במידה ונפלה אי הבנה כלשהי בנושא, וכן במידה והתקבל רושם שונה מהאמור לעיל באשר לתיק המוצרים.
עם זאת, במידה והלקוחה מעוניינת בכך, נשמח לזכותה בגין החזרת התיק והמוצרים בשלמותם ובאריזתם.
בעקבות תלונה זו, ניסינו מספר פעמים ליצור קשר עם הלקוחה ואף הושארו לה מספר הודעות.
אנו נשמח להמשיך ולטפל בפניית הלקוחה, לשם כך נודה באם הלקוחה תיצור עימנו קשר בטלפון 9725151 09.
|
תגובה: |
ראה לעיל |
פתרון: |
|
|