פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלה של תרופה שנקנתה בטעות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 5 לחודש דצמבר 2008 קנה לי בעלי סטרפליס לכאב גרון בטעות קנה 3 חפיסות
במוצאי שבת ביקשנו להחזיר 2 חפיסות שעלו מעל 50 שקל בתוספת קבלה
הסניף שקנינו בו הוא בפתח תקוה ברחוב רוטשילד ליד גד מכנס
הרוקחת אמרה שאי אפשר להחזיר

שאלתי מדוע? אני ובעלי נכי ביטוח לאומי שחיים מקצבת נכות
בשבילנו 50 שקל אומרים הרבה
מהי המדיניות הזו שפוגעת בנו
למי אפשר לפנות כדי לקבל את כספנו בחזרה?
לא תיתכן מדיניות פוגעת זו
אם אפשר תשובתכם באימייל
בתודה
רבקה ודניאל נעים
כספי סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה, וכן על הרושם שהתקבל בנושא.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, אין באפשרותינו לקבל בחזרה תרופות, גם אם התרופה סגורה ולא נעשה בה שימוש, וזאת מסיבות בריאותיות וכן בשל תנאי אכסון מיוחדים של תכשירים רפואיים.

הדבר מצוין בשילוט באיזור בית המרקחת, באופן ברור ובולט לעין.

בעקבות פניה זו, על מנת לשפר ולו במעט את תחושותיה ואת הרושם שנוצר, נשמח לשלוח את תגובתנו הרשמית ללקוחה, בליווי התנצלות, וכן שי.

אנו נמשיך לעשות את כל המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, איכותית והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה