שירה שאוליאן, מנהלת פנ |
שם ותפקיד: |
הצטערנו לשמוע על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה, וכן על הרושם שהתקבל בנושא.
בהתאם להנחיות משרד הבריאות, אין באפשרותינו לקבל בחזרה תרופות, גם אם התרופה סגורה ולא נעשה בה שימוש, וזאת מסיבות בריאותיות וכן בשל תנאי אכסון מיוחדים של תכשירים רפואיים.
הדבר מצוין בשילוט באיזור בית המרקחת, באופן ברור ובולט לעין.
בעקבות פניה זו, על מנת לשפר ולו במעט את תחושותיה ואת הרושם שנוצר, נשמח לשלוח את תגובתנו הרשמית ללקוחה, בליווי התנצלות, וכן שי.
אנו נמשיך לעשות את כל המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, איכותית והוגנת.
|
תגובה: |
ראה לעיל |
פתרון: |
|
|