פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכנים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.12.08 הגעתי אל סניף סופרפארם בקניון רוטשילד בראשון לציון על מנת לרכוש סבון פנים.
ניגשתי אל המדף אשר נמצא התכשיר עימו אני משתמשת ועל מדף זה היה שילוט האומר כי המוצר אשר הנני מעוניינת לרכוש נמצא בהנחה של 25 אחוז.
לקחתי את המוצר ואת שאר הדברים אשר תכננתי לרכוש וניגשתי אל הקופה אשר נמצאת בבית המרקחת.
במהלך ניהול החשבון של המוצרים התוודעתי לגלות כי ההנחה של המוצר המדובר מעלה לא מעודכן בקופה וזו שביצעה לי את החשבון סירבה לתת לי את שמגיע לי. ניגשתי עם המוכרת ואחראית המשמרת אל המדף. השלט היה ברור. לא היה ניתן להבין אחרת . מוצר זה השתתף במבצע של 25 אחוז.
אלו ניסו להבהיר לי כי המדבקה אשר טבועה על המוצר הינה כבר לאחר ההנחה.
פנייתי זו נעשית אליכם מאחר ונגרם לי עוול.
אין פה מדובר ב4.22 שקלים אשר מגיעים לי אלא בהונאת הציבור ואי עמידה מאחורי טעויות אשר נעשו.
כידוע לי על פי חוק חל איסור להטעות צרכן וזאת ניתן לראות גם בסעיף 2 בחוק.
זהו האיסור המרכזי בחוק אשר רשת סופר פארם בוחרת להתעלם ממנו.
יש לציין כי זוהי לא הפעם הראשונה שקוראים מקרים דומים לאלה, ולכן החלטתי לכתוב את מכתב זה. בעיקר על מנת להגן על צרכנים נוספים שרשת סופר פארם בוחרת להתעלם מזכויותיהם ולנצל את תמימותם.
אבקש את תגובתכם והתנצלותכם בנושא בטרם מכתב זה יישלח למועצה לצרכנות.
כמו כן, יש בידיי תמונות המתעדות את השלט והמוצר וכמו כן הקבלה נמצאת בידיי.
באם תרצו בפרטים אלו אשמח לשלוח אותם אליכם.
מכתב זה נשלח לחברת סופר פארם בתאריך 9.12.08 ורשת סופר פארם בחרה להתעלם ממכתב זה. לא בגיבה בנושא וכמובן שלא התנצלה.


עוגמת נפש סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה, כפי שמתארת בפנייתה.
הלקוחה אכן פנתה אלינו ישירות, ואנו מתנצלים על העיכוב שחל בתגובתנו.
אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לפרט את תנאי המבצעים במודעות הפרסום ובשילוט בסניפים, וזאת על מנת למנוע אי הבנות ככל שניתן. בשילוט הניצב בסמוך לקופות בסניפי הרשת, מצוין כי המחירים המופיעים על מדבקות תמחור אדומות הינם לאחר הנחה.
אנו מתנצלים במידה והדברים לא נמסרו ללקוחה בצורה אדיבה וברורה בעת ביקורה בסניף, וכן במידה ונפלה אי הבנה כלשהי בנושא.
בעקבות תלונתה, נשמח לשלוח ללקוחה כמחווה שירותית כרטיס מוטען בהפרש שצוין וכן שי, לשימושה.
אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לשמור על הוגנות צרכנית.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה