פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מנהל ומוכר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון הדר כתובת:
תיאור הבעיה:
אני קונה ותיק במקום והיום אחרי קנייתי המנהל אמר שהוא לא מוכן למכור לי . התירוץ בגלל שיש לי חנות ואני קונה בשביל למכור .אני גמלאי ממשרד החינוך ואני מצהיר שאני קונה לעצמי ולבני משפחתי בלבד.למרות שאמרתי לו את הנ"ל והראתי לו שמה שאני קונה זה בכמוייות סבירות בין 2 ל 4 מוצרים הוא מנע ממני את הקניה ופגע בי לעיני כל הקונים.כולל פגיעה עדתית.לאחר שהתקשרתי למשרד הראשי של סופר פארם וענתה לי אדווה ואמרה לי שזה זכותו של המנהל מר נתנאל פריאן שלא למכור לי .כמובן שזה לא הגיוני או נכון ,ביקשתי ממנה להעבירני למנהל שלה והיא לקחה את פרטי בשביל לחזור אלי .עברו כ4 שעות ועדיין אף אחד לא חזר אלי.בכל אופן לאחר דין ודברים הסכים למכור לנו אבל הגביל אותנו בכמות המבצע שפורסם.בהמשך הוא מר נתנאל המנהל ועוד מוכר דחפו אותי וזרקו כן ממש כך את מה שקניתי מחוץ לשער הקניון.א.מדוע לא קיבלתי התנצלות .ב.האם מותר לחנות לא למכור .ג.האם מותר להוריד את תנאי המבצע שפורסם על ידי הרשת .והאם מותר למנהל להתנהג בבוטות .האם זה דרכה של רשת שמנסה להביא לרמה כמו באמריקה .
בזבוז זמן .עלבון. סוג הנזק :
קודם כל שיתקנו את דרכם. התנצלות בכתב.ופיצוי כספיכרגע 1500 ש"ח פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את תלונתו של הלקוח. הלקוח פנה גם ישירות אלינו, למוקד הפניות.

אנו מקפידים לציין בכל פרסומי הרשת כי הרשת שומרת לעצמה את הזכות להגביל את כמות הקניה.
על מנת לוודא מלאי מספיק ללקוחותינו ולמנוע מבעלי חנויות לרכוש את פרטי המבצע בכמויות, אנו מגבילים את הרכישה למס' יחידות מכל מוצר, וזאת בהתאם לנסיבות המקרה.

מבירור שערכנו בנושא, נמסרה לנו ע"י העובדים שנכחו בסניף בעת המקרה, גרסה שונה באופן מהותי מגרסת הלקוח, בין היתר, באשר להשתלשלות האירועים בעת ביקורם של הלקוח ובן משפחתו בסניף.

נשמח להעביר את גרסתנו המלאה לצוות אתר "תלונה".
לשם כך, נודה באם צוות האתר ימסור לנו פרטי התקשרות טלפוניים.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה