שירה שאוליאן, מנהלת פנ |
שם ותפקיד: |
הצטערנו לקרוא את תלונתו של הלקוח. הלקוח פנה גם ישירות אלינו, למוקד הפניות.
אנו מקפידים לציין בכל פרסומי הרשת כי הרשת שומרת לעצמה את הזכות להגביל את כמות הקניה.
על מנת לוודא מלאי מספיק ללקוחותינו ולמנוע מבעלי חנויות לרכוש את פרטי המבצע בכמויות, אנו מגבילים את הרכישה למס' יחידות מכל מוצר, וזאת בהתאם לנסיבות המקרה.
מבירור שערכנו בנושא, נמסרה לנו ע"י העובדים שנכחו בסניף בעת המקרה, גרסה שונה באופן מהותי מגרסת הלקוח, בין היתר, באשר להשתלשלות האירועים בעת ביקורם של הלקוח ובן משפחתו בסניף.
נשמח להעביר את גרסתנו המלאה לצוות אתר "תלונה".
לשם כך, נודה באם צוות האתר ימסור לנו פרטי התקשרות טלפוניים.
|
תגובה: |
ראה לעיל |
פתרון: |
|
|