פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מבזה בסניף סופר פארם בקניון חולון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

בתאריך 04.01.09 בשעה 10:30 ניגשתי לסניף סופר פארם אשר ממוקם בקניון חולון על מנת לרכוש חיתולים פריום שבמבצע המתפרסם כעט . .
את החיתולים ניתן היה לרכוש בהצגת קופון, אותו ניתן היה להדפיס מאתר האינטרנט של הסופר פארם.
העתקתי את הקופון מס פעמים, וניגשתי לסופר פארם במטרה לרכוש מס חבילות של חיתולים אשר היו במבצע .
יש לציין כי יום לפני כן אחי רכש 10 חבילות של חיתולים בסניף אחר של הסופר פארם ללא בעיה כלל, ועל כן שיערתי כי לא תהיה בעיה לרכוש גם כן מס זהה של חיתולים בסניף הנ"ל.
בהגיעי לקופה ניגשה אלי מנהלת הסניף בשם ענת, ששאלה אותי מה פתאום אני חשבתי שיותר לי לקנות 10 חבילות סיפרתי לה שאחי קנה יום לפני כן 10 חבילות ,ענת התרגזה מאוד ואמרה לי בגסות שזה לא בסדר.
לאחר שעוכבתי כ-חצי שעה בקופה בטענה שהם יבררו את הענין, אמרה ענת לקופאית לא לתת לי לרכוש אפילו לא חבילה אחת ,כששאלתי את הקופאית בשם ולדה לפשר העניין נענתי בצורה אינה הולמת ובזלזול שמכיוון שהגעתי עם תצלום של מס קופונים ומכיוון שרציתי לרכוש מס רב של חיתולים אין אפשרות שאני אקבל אפילו לא חבילה אחת.
כאשר ניסיתי לפנות למנהלת הסניף לנסות לברר מדוע איני יכולה לרכוש לפחות חבילה אחת ,נאמר לי כי היא בישיבה למרות שראיתי אותה חולפת על פני מעניין אולי הנהלת הסניף חושבת שהם במעמד של ביה"ס שתפקידו לחנך את הקונה ולתת לו עונש..
ההתנהגות והיחס המזלזל אשר קיבלתי בסניף בקניון חולון ע"י הקופאית ולדה ובפרט ע"י מנהלת הסניף ענת, אינו מקובל ואינו מכבד את התנהלות הרשת, לא יתכן כי עובדות אשר תפקידן לתת שרות ירשו לעצמן לדבר בצורה מזלזלת ולא מכובדת וכביכול לתת לי "עונש" על כך שרציתי לרכוש מס חבילות של חיתולים. סבורה אני כי באותה המידה ניתן היה למנוע את כל ההתנהלות הזאת ע"י כך שפשוט היו אומרות לי כי לא ניתן לרכוש מס חבילות של חיתולים אלה חבילה אחת ללקוח ,ההייתי רוכשת חבילה אחת ובזה היה מסתיים כל הנושא .
חושבת אני כי זכותי הייתה לבוא ולנסות לרכוש מס חבילות של חיתולים כמו שבאותה מידה זכות הסניף להגביל את הכמות ע"י אמירה אחד ללקוח ואני כלקוחה ההייתי קונה אחד אבל במקום זאת "הענישו " אותי ואת אימי שבאה איתי ולא נתנו לנו לרכוש כלל.
הדבר גרם לי לבושה ועוגמת נפש רבה היות והועמדתי בפני ציבור הלקוחות "כפושעת",
חשוב לציין כי אני בחודש תשיעי להריון והגעתי לסניף במיוחד בשביל המבצע הנ"ל במטרה להכין חיתולים מראש לקראת הלידה הצפויה בקרוב ,ולבסוף נגרמה לי עוגמת נפש רבה גם מהיחס המזלזל גם מאי מתן פיתרון ללקוח וגם מכיוון שלבסוף "הענישו אותי" ולא נתנו לי לרכוש אפילו חבילה אחת של חיתולים .
לעניות דעתי יחס מזלזל כזה ללקוח לא עושה שרות טוב לכל רשת סופר פארם שידוע שפגיעה באזרח אחד הרי זה עובר לחברים משפחה ולכל הקשורים אליו.
אבקש התייחסותכם לעובדות הללו .
עלבון סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
תלונה זו פורסמה בעבר. מספר תלונה קודמת: 37039.
עם זאת, להלן תגובתנו:
הצטערנו לקרוא את תלונתה של גב' גרמה. יודגש כי כחלק מתפיסת השירות שלנו, אנו מנחים את עובדי הרשת להתגמש ככל שניתן כלפי לקוחותינו, ולהיענות בחיוב, ככל שניתן לבקשות לקוחותינו. קופוני ההטבה אליהם מתכוונת הלקוחה, הינם קופונים המפורסמים באתר רשתנו. ראשית, אדגיש כי בראש עמוד הקופונים מצוין בבירור ובמפורש כי את העמוד ניתן להדפיס פעם אחת בלבד, וכן, על גבי הקופון עצמו מצוין "מוגבל לקופון אחד ללקוח". זאת בעוד שהלקוחה הגיעה לסניף עם 10 קופונים משוכפלים, והסבירה כי ביצעה "העתקה רב פעמית" של הקופון. מבירור שערכנו בנושא, עולה גרסה שונה באשר להשתלשלות האירועים, ולכן תגובתנו המלאה תימסר לצוות אתר תלונה. נשלחה הודעה במייל לצוות אתר תלונה ליצור עימנו קשר, או לחילופין ליידע אותנו בדבר דרך ליצירת קשר עימם.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה