פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת מכשירי חשמל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מעלה אדומים כתובת:
מעלה אדומים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ב- 09 בינואר 2009 נרכש בסופר פארם מעלה אדומים מכשיר אדים קרים בסך של 180 ש"ח. לא נעשה שימוש במכשיר ולאחר ימים ספורים התבקש להחזירו. למרות שלא נעשה שימוש במכשיר ולא עבר זמן רב מעת הרכישה לא היו מוכנים להחזירו בטענה כי "מדיניות הסופרפארם היא לא להחזיר מכשירי חשמל". דבר זה סותר את חוקי הצרכנות ואסור לעשותו. היום יקביעו נוהל כי אין להחזיר מכשירי חשמל ומחר זה כל מוצר אחר.
חבל שלא מודיעים בעת הרכישה על נוהל זה, בכדי שהלקוח יחשוב פעמיים אם לקנות את המוצר, ואם לקנות בכלל בסופר פארם.
הדבר אינו חוקי ועל חברת סופר פארם להחזירו. והיות והדבר נעשה בצורה מאוד מכוערת אבקש לא זיכוי אלא את כספי שהשקעתי על מכשיר זה.
זמן סוג הנזק :
להחזיר את כספי בסך של 180 ש"ח. פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
דווקא נוכח מדיניות ההחזרות הליברלית של רשתנו, אשר מאפשרת החזרת מוצרים (לרבות מוצרי חשמל) הופתענו לקרוא תלונה זו.
אבקש להדגיש כי מדיניות ההחזרות ברשתנו הינה ליברלית במיוחד, ומאפשרת החזרות מוצרים בתנאים חסרי כל תקדים, וזאת כמובן, בהחלט כולל מוצרים חשמליים.
אף בשילוט המפרט את מדיניות ההחזרות התלוי בכל הסניפים, אין כל סייג בדבר אי החזרת מכשירי חשמל.
אציין כי מבירור שערכנו בעקבות תלונה זו, המקרה המתואר אינו מוכר למי מעובדי צוות הסניף.
עם זאת, אנו כמובן מצטערים במידה ונגרמה אי נוחות כלשהי ללקוחה.
בעקבות תלונה זו, מנהלת הסניף יצרה קשר עם הלקוחה וטיפלה במקרה לשביעות רצונה המלאה.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה