פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה לגבי התנהגות שאיננה ראויה ע"י רוקח בשם ראני בבית המרקחת שבסניף קניון הדרים בנתניה < נושא התלונה:
תובל  קרן שם/כינוי:
‏יום שישי ‏30 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון הדרים בנתניה, איזור תעשייה ישן כתובת:
סניף קניון הדרים בנתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
סופר פארם מאת: קרני תובל
מחלקת פניות לציבור רח' גרשון ש"ץ 4/3
מחלקת קבלת תלונות נתניה 42312
טל' נייד: 052-6415597
תאריך: 1.2.09
הנדון: תלונה לגבי העובד ראני – רוקח בבית המרקחת שבסניף קניון הדרים בנתניה
ב- 30.1.09 שעה 12:00 ביקשתי לרכוש בבית המרקחת שבנדון ריטלין לפי מירשם שקיבלתי כשעה קודם, מרופאת הילדים ד"ר פוטרמן רחל בקופת החולים "אדנים" שברח' ברודצקי בנתניה. לאחר שהצגתי לרוקח ראני את המרשם, הלה החליט כי המרשם אינו תקין מהטעם שבצידו השמאלי מעלה רשומה האבחנה (ADD)ללא חותמת הרופאה ואינו מייחס חשיבות לחותמת הרופאה וחתימתה בכתב היד בצידו הימני שמאלי תחתון של המירשם. הסברתי שכך רושמת הרופאה הנכבדה את המירשמים מטעמה מזה שנתיים וחצי שבמהלכם בני נוטל את הריטלין וכשראיתי כי אינו מקבל דבריי התקשרתי לקליניקה של הפרטית של הרופאה לאחר שהראיתי לו את שם הקליניקה של הרופאה השמור בזכרון הפלאפון שלי. לשמחתי, ד"ר פוטרמן ענתה כשהיא מסבירה ברמקול לראני שמזה 20 שנה היא רושמת כך מרשמים ואין כל סיבה שלא יקבל את המירשם שבידי מטעמה ואין זה נהוג לחלוטין להטביע את חותמת הרופא או חתימת ידו לצד האבחנה ומספיקה חותמתה וחתימת ידה בתחתית המירשם. ד"ר פוטרמן הנכבדה ניסתה מזה 2 דקות ארוכות לשכנע את הרוקח כי הוא טועה בגישתו שאינה שיגרתית, ובשלב מסויים חשתי שהיא בבחינת מתחננת לאותו רוקח שאף לעג לדבריה עם הנפת ידיו בלעז ועפעוף עיניו ואף הוציא לשון כחלק מהלעג לעבר דבריה, או אז החלטתי להתערב וביקשתי התנצלות מהרופאה במידה שהפרעתי לה בעבודתה הוספתי שהרוקח מתבצר בעמדתו הנוקשה וחסרת הבסיס בעליל וניתקתי השיחה.
שוב פניתי לרוקח ואף לגב' דינה עובדת המקום, שהיתה לבושה בחלוק ירוק, ובעיניה הדברים שהוחלפו מולה היו כמחזה המבקש התנהגות של צחוק ולעז מצידה, הגב' לא הפסיקה לצחקק בקול רם מול פרצופי ולעודד את הרוקח לעמוד על דעתו.
דקות לאחר מכן פניתי למנהל המשמרת ששמו לא זכור לי, וסיפרתי לו את העניין על מנת שידע במה מדובר והודעתי מראש כי בכוונתי לשלוח מכתב תלונה על הנעשה כלפיי. הלה ביקש לפנות עם מירשם הריטלין לרוקח לקבל הסבר הגוזל זמן רב עבורי עקב כניסת השבת הקרבה שהרי עלי לרוץ לביתי להכנה אחרונה והוספתי כי לאור הנסיבות עסקינן ברוקח חסר אחריות וחצוף מעין כמוהו ובני אמור לשלם מחיר יקר עקב כך, מאחר שלא יוכל ללמוד בשבת למבחן בתורה ולא יתאפשר לו להכין שיעורי בית רבים שנותרו במהלך השבוע. במוצ"ש הוזמנו לאירוע שבעטיו נגזל זמננו לפנות לבית מרחקת לאור ההטרדה המיותרת הנגרמת לנו.
הנני לבקשכם לברר את פשר התנהגותו של הרוקח ראני, אסכים להגיע בכל עת שאתבקש להגיע לשיחה בכדי לזהות את הרוקח מאחר שאין ברשותי פרטים מלאים עליו.
הכיצד יעלה על הדעת שרוקח בבית מרקחת ילעג לדעתה של רופאה בכירה בעלת 20 שנה במקצוע במהלך שיחה עימה כשהדבר גורם לקושי רב בחיי אזרחים הגונים כמו משפחתי?
הריני לקוות, כי הרוקח ראני ישלם את מחיר חומרת מעשיו והשלכותיו הקשות כלפיי בני ומשפחתי ובוודאי עקב הלעג והזילזול כלפי רופאה מכובדת במדינת ישראל בעלת טוהר מידות ומעלות גבוהות שעוזרת לילדים מזה שנים רבות בהכפשה ובהכחשת דעתה המלומדת והמשכילה.
אציין, כי הנני לקוחה של סופר פארם בקניות של כ 500 ₪ לחודש בממוצע וניתן לבדוק לפי כרטיס "לייף סטייל" שברשותי. פעמים רבות אין ספור קניתי ריטלין בסניף זה ואינני מתכוונת להעביר את האירוע לסדר היום, ובכוונתי ליידע את כל הגורמים הרלבנטיים בהתנהגותו הקלוקלת של הרוקח ראני.

בכבוד רב,
קרן תובל
העתק: אגודת הרוקחים בישראל
קניון הדרים – פניות הציבור
קופת חולים כללים - מינהלת השרון
סופר פארם – משרדים ראשיים
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול הולם וראוי לרוקח החצוף ולדעתי נדרשת השעייתו מהתפקיד שיבין חומרת מעשיו פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את תלונת הלקוחה שלעיל, וכן לשמוע על הטרחה ואי הנוחות שנגרמו ללקוחה.

ניפוק התרופה מהסוג שצויין מחייב זהירות ורגישות רבה, וזאת בהתאם להוראות החוק בנושא וכן מעקב קפדני ע"י משרד הבריאות. משכך, רוקחי הרשת מגלים עירנות רבה ונוקטים משנה זהירות בכל הקשור לניפוק מרשמים מסוג זה.

מבירור שערכנו, הרוקח לא ניפק את התרופה, כיוון שלמיטב הבנתו את החוק, המרשם חסר פרט נדרש.

עם זאת, הצטערנו לשמוע כי הרוקח לא התייעץ עם גורמים מתאימים בנושא, על מנת לנסות למצוא פתרון הולם.

מנהל תפעול בתי המרקחת של הרשת שוחח עם הלקוחה והתנצל בפניה באופן אישי על המקרה.

בעקבות תלונה זו, אנו נכנס את רוקחי הסניף ונבהיר בפניהם את אופן הפעולה הראוי במקרים כגון זה, לשם מציאת פתרון הולם.

כמו כן, התנהלות שאר העובדים שנכחו בסניף בעת המקרה, תבדק לעומקה וכן יופקו הלקחים בהתאם.

אנו רואים בפניה זו חובה ללמוד ולשפר את השירות ללקוחותינו, ומודים ללקוחה על שהסבה את תשומת ליבנו לנושא.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה