פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ערב טוב!
לפני כמה שבועות נולד בננו הבכור.
במסגרת ההכנות לקראת שובו הביתה, ערכנו קניות בסניף הסופר פארם הקרוב לביתנו בנהריה. כיון שזה ילדנו הראשון, לא היה לנו בבית שום דבר והיינו צריכים לקנות את כל הציוד.
אחד הדברים שרצינו לקנות היה מברשת לניקוי בקבוקים. כשהסתכלנו במדף ראינו רק סוג אחד של מברשת שעולה 23 שקלים. זכרתי שכמה ימים קודם לכן ראיתי באותה חנות סוג אחר של מברשות, פשוט וזול יותר.
שאלתי את המוכרת האם יש משהו אחר חוץ מאותה מברשת והיא ענתה לי שזוהי המברשת היחידה שמוכרים בחנות. בעלי אמר לי שכנראה מה שראיתי היה בחנות אחרת ולכן קנינו את המברשת היקרה.
כעבור כמה ימים שוב נכנסנו לחנות ופתאום ראיתי את אותם מברשות שראיתי בפעם הראשונה שעולות 8 שקלים!
אנחנו עורכים את כל הקניות לילד באותה חנות ומקרה זה גרם לנו עגמת נפש רבה ומאז אנחנו ממעטים להיכנס לשם.
כספי סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי כספי פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על המקרה המתואר לעיל.
אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות רבה לנושא איכות השירות ללקוחותינו, ואין ספק כי המקרה המתואר הינו חריג.
בעקבות תלונה זו, המנהלת המסחרית של הסניף יצרה קשר עם הלקוחה, התנצלה בפניה, וכן טיפלה בנושא באופן אישי.
אנו נמשיך לעשות כל נאמץ על מנת לשמור על חווית קניה מהנה, איכותית והוגנת ללקוחותינו.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה