פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה של 1/2 שעה בטלפון וללא קבלת מענה!!!!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי היום לשרות הלקוחות של סופר פארם והמתנתי על הקו 30 דקות!!!!!
ובסופו של דבר ענתה לי מרכזנית שלקחה ממני את הפרטים כדי לחזור אלי, אני לא יודעת אם יחזרו אלי אבל אני יודעת שהמתנתי 30 דקות על הקו ללא קבלת עזרה. גועל נפש ממש. העיקר בתקליט שלהם הם מציינים "פניתך חשובה לנו" ממש אם היא הייתה חשובה הייתם עונים ונותנים עזרה....
אני לקוח כבר שנים על גבי שנים, וקונה רק משם, מעכשיו אני מחרימה ועוברת לניו פארם.
שיתעוררו שם בשירות לקוחות ויענו כבר! פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את התלונה שלעיל, וכן לשמוע על אי הנוחות ועל הרושם שקיבלה הלקוחה באשר לאופן טיפולנו בפניות לקוחות.
מתיעוד במערכתנו עולה כי הלקוחה פנתה אלינו ביום 15.2.09 ונענתה ע"י נציג.
בעקבות תלונה זו, שבנו ויצרנו קשר עם הלקוחה, על מנת לוודא את הנושא.
אנו שבים ומתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה, כפי שתיארה.
אציין כי במוקד השירות, במידה וכל נציגנו עסוקים בפניות קודמות, הלקוח מתבקש להשאיר את פרטיו במענה הקולי, ואנו חוזרים ללקוח בהקדם האפשרי.
עם זאת, אנו בהחלט רואים הזדמנות ללמוד מפניה זו.
על מנת לשפר ולו במעט את תחשות הלקוחה ואת הרושם שנוצר נשמח לשלוח לבית הלקוחה את התנצלותנו בצירוף שי.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה