|
|
|
|
|
|
מצעים פגומים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש + יצאה סופר פארם במבצע שבו אם קונים בסכום מסוים ומעלה (סכום לא קטן..ץ) מאפשרים לרכוש סט מצעים (לחורף) עם שמיכת מעבר. עיצוב יפה, שם ו"לוק" איטלקי....רק שנראה לי ששכחו לציין שזה מוצר סוג ב'/ג'. הסדין פגום לחלוטין חלקי בד מתקלפים עד שכמעט נוצר חור, צביעה שערורייתית חלקים חסרי צבע. בהתחשב בעובדה שזה עלה כ-89 ש"ח זה לא זול במיוחד. אם סופר פארם היה דואג לעדכן מבעוד מועד באיכות המוצר, לא היה מה להגיד.
לסופר פארם אין באתר קישור לקשרי לקוחות.....כנראה אנו לא מעניינים אותם.
למי פונים?
|
מוצר פגום |
סוג הנזק : |
מבקש החלפה או זיכוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סופר פארם שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|